گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۵۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶
آیت الله حائری شیرازی:
آیت الله حائری افزود: از انتظار فرج بیش از هزار سال گذشته است این درخت هزار صد ساله می خواهد به بار بنشیند و میوه دهد. و حالا چند سال آخر لحظه به لحظه ی آن خاطره است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه فراشبند به نقل از تنویر، صبح امروز پاسداران سپاه فجر در حسینیه عاشقان ثار الله با قرائت زیارت عاشورا با شهید صاحبکرم که به تازگی در سوریه به شهادت رسیده بود وداع کردند.

در این مراسم آیت الله حائری شیرازی با اشاره به تشابهات زمان حال و سال 57 گفت: زمان ورود امام راحل از پاریس به کشورمان آغاز یک تحول کشوری بود و این روز ها آغاز یک تحول جهانی است.

وی با بیان اینکه جهان در حال دگرگونی است افزود: از نیمه ی خرداد 42 یعنی 51 سال قبل تا حالا هر چه زمان گذشته اسلام ناب روز های تلخ و سختی را پشت سر گذاشته است. اما سیر رو به رشدی داشته است.

آیت الله حائری افزود: از انتظار فرج بیش از هزار سال گذشته است این درخت هزار صد ساله می خواهد به بار بنشیند و میوه دهد و حالا چند سال آخر لحظه به لحظه ی آن خاطره است.

آیت الله حائری با اشاره به جنایات تکفیری ها گفت: ما نمی گوییم قرآن به تنهایی می تواند ما را نجات دهد، بلکه اسلام قرآن و امامت را باهم می گوید. برخی در عید غدیر  قرآن را گرفتند و امامت را نادیده پنداشتند و از آن به بعد اسلام  دو گروه شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: همه عالم مشاهده کردند که اسلام با امامت می شود حضور میلیونی در اربعین و اسلام منهای امامت می شود جنایات وحشیانه تکفیری ها در کشورهای منطقه.

آیت الله حائری با اشاره به اینکه باید روی دیگران کار کنیم تا قبل از ظهور روسفید باشیم گفت: آیت الله حسن زاده آملی می گوید زمان ظهور هم مانند زمان غیبت دو مرحله ای است. ابتدا مانند فلق نور مشخص می شود و بعد خورشید خود را نمایان می کند. الان ما در زمان فلق هستیم.

وی افزود: 22 بهمن 57 انفجار نور بود نوری که قبل از ظهور است مانند نور فلق قبل از ظهور خورشید.

نام:
ایمیل:
* نظر: