گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۵۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲
سردار غیب پرور:
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: ما نیروهای انقلابیم و رسالت و مأموریت ما دو کلمه حفظ انقلاب و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در قانون اساسی هم مصرح است و این یعنی مسئولیت بسیار زیادی بر عهده سپاه و بسیج است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه فراشبند به نقل از تنویر ، سردارسرتيپ دكتر غلامحسين غيب‌پرور شنبه 23 اسفند در همایش فرماندهان حوزه‌ها و گردان‌های بیت المقدس وکوثر نواحی 12 گانه سپاه فجر فارس که به میزبانی سپاه ناحیه ثارالله(ع) برگزار شد، با بیان اینکه استقامت در راه حق امید به آینده را همراه خود می‌آورد، گفت: ما به‌عنوان پاسدار و بسیجی باید از بن دل به آینده امید داشته باشیم. آینده از آن ماست و این اراده خداست که حکومت آینده در دست مستضعفان صالح، موحد و دین‌مدار باشد نه مستضعفان غیر خدا پرست.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: ما نیروهای انقلابیم و رسالت و مأموریت ما دو کلمه حفظ انقلاب و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در قانون اساسی هم مصرح است و این یعنی مسئولیت بسیار زیادی بر عهده سپاه و بسیج است.

وی عنوان کرد: وقتی می‌خواهیم دستاوردهای انقلاب را در زمینه‌های مختلف فرهنگی، امنیتی، دفاعی، اقتصادی، سیاسی و غیره برشماریم متوجه خواهیم شد که حفظ آنان منحصر به یک موضوع نیست پس کار آسانی نیست اما شدنی است.

سردارغیب‌پرور با بیان اینکه سپاه تا به امروز با عنایت خداوند متعال در همه عرصه ها موفق بوده است و این مسئله را دوستان و دشمنان انقلاب حتی آمریکایی‌ها و غربی‌ها نیز متعرفند و اذعان دارند، گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری هر جایی که یک بخشی از نظام و انقلاب دچار مشکل شود باید آن را به استوانه محکم سپاه تکیه داد و بست و این تعبیر بسیار بلندی است و مسئولیت ما بسیار سنگین‌تر می‌شود.

فرمانده سپاه فجر فارس با تأکید بر لزوم داشتن برنامه‌ریزی جهت فعالیت در عرصه‌های مختلف، گفت: کسی که بخواهد در عرصه سازندگی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، امنیتی و دفاعی وارد شود باید حتماً برنامه و تشکیلات داشته باشد کما اینکه ما این کار را در مجموعه سپاه انجام دادیم.

وی با بیان اینکه اجازه نداریم به مسائل مربوط به انقلاب سرسری نگاه کنیم، گفت: انقلاب اسلامی ایران یعنی استجابت دعای 124 هزار پیامبر و مستجاب شدن دعای همه معصومین. آن‌ها دعا کردند و ثمره آن دعا انقلاب اسلامی شد. زیرا دعای تمام آنان حاکمیت خدا بر روی زمین بود لذا انقلاب ما استجابت دعای پاکان عالم از اول تا به امروز است.

سردارغیب‌پرور اظهار کرد: بر روی این کره زمین هیچ نقطه ای از عالم نیست که مردم را به پرستش واقعی خداوند سبحان دعوت کند و در این کره زمین هیچ نقطه‌ای نیست که رسالت پیامبر اکرم(ص) و حقانیت حضرت علی(ع) را به معنای واقعی فریاد بزند.

فرمانده سپاه فجر فارس، بسیج را آب کر و پاک کننده آلودگی ها دانست و گفت: خداوند ما را پاسدار و بسیجی قرار داد و این استجابت پاکان عالم است و باید قدر خود را بدانیم.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع پاسداران اشاره و خاطرنشان كرد: قدردانی از نعمت انقلاب همان سه کلمه‌ای بود که معظم له فرمودند یعنی همت، تلاش و امید. همت یعنی اینکه واقعاً اراده حراست از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی را داشته باشیم و این اراده بسیار مهم است و افراد بسیاری اراده آن را ندارند.

سردارغیب‌پرور اضافه کرد: گام بعدی تلاش است و باید تلاش کرد تا جایی که به ما اطلاق کنند مجاهد در راه خدا لذا باید عزم خود را بالا ببریم و تنها جلوی پای خود را نگاه نکنیم و در مسائل افق بلند را ببینیم. افق بلند یعنی اینکه بسیجیان و پاسداران بدانند که دارند تلاش می کنند تا زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس با تأکید بر اینکه باید به قدری تلاش کنیم که یقین حاصل کنیم زمینه ظهور فراهم شده است، گفت: آمدن حضرت حجت تلاش و زحمت می خواهد آن هم با یک حلقه واسط به‌عنوان ولی فقیه یعنی از این دروازه باید به امام عصر(عج) رسید و اشتباه انجمن حجتیه نیز در همین جا بود.

وی همچنین، بر لزوم پرهیز از روزمرگی تأکید کرد و آن را آفتی برای بسیجیان دانست و افزود: مأموریت و رسالت ما آسان نیست و بسیار سخت است. در حوزه‌های مختلف بسیج دانشجویی، محلات و غیره مهم این است که دائماً جایگاه خود را پیش خود به‌روز و مرور کنیم و این بسیار مهم است و اهمیت دارد.

سردارغیب‌پرور در ادامه سخنان خود به انتخابات سال 94 اشاره و اضافه كرد: باید بسیار مراقبت کنیم یعنی به‌گونه‌ای سرنوشت نظام و انقلاب معین شود که حکومت به دست پاکان و صالحان خدا بیفتد. ضمن اینکه حضور حداکثری مردم نیز باید رخ دهد.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: یکی از ممیزهای مهم انقلاب مردمی بودن آن است دشمن می‌خواهد وجهه مردمی بودن انقلاب را بگیرد و ضایع کند لذا وظیفه ما این است که اول حضور آحاد مردم کمک و تبلیغ و ترویج شود.

وی اظهار کرد: آن بخش وظایف قانونی که به عهده ماست، در حوزه اقتصاد مقاومتی وظیفه ما تمام نشده است. در حوزه فرهنگ خیلی کار داریم زیرا دشمن در تک تک اتاق‌های مردم آمده است و این دجال واره که جامعه ما را تهدید می‌کند لطمه زیادی زده است و ما در حوزه امنیت مسولیت داریم.

سردارغيب‌پرور با بیان اینکه دعای تمام انبیا و معصومین حاکمیت خدا بر روی زمین بود، گفت: انقلاب ما استجابت دعای پاکان عالم از اول تا به امروز است.

اين رزمنده دوران دفاع مقدس با يادآوري اينكه روزهای آخر اسفند ماه یادآور سه عملیات بزرگ خیبر در سال 62، بدر در سال 63  والفجر 10 است، گفت: اين سه عملیات صحنه‌هایی بودند که امروز ما باید به آن صحنه‌ها و رزمندگان آن‌ها تأسی داشته باشیم و آن‌ها را الگو قرار دهیم.



نام:

ایمیل:

* نظر:


برچسب ها: سپاه ، فراشبند
نام:
ایمیل:
* نظر: