آخرین اخبار
کد خبر: ۵۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹
به همت بسیج دانشجویی صورت گرفت؛
800 نفر از دانشجویان استان فارس به صورت همزمان از سوی بسیج دانشجویی این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور عازم شدند.

800 نفر از دانشجویان خواهر دانشگاه های استان فارس به صورت همزمان از سوی بسیج دانشجویی این استان در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

این دانشجویان از شهرستان های بوانات، جهرم، خرامه، داراب، فسا، فیروزآباد، کوار، لامرد، سروستان، فراشبند، فرهنگیان شیراز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

در حاشیه این اعزام میثم فضل الله پور مدیر فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور با شعار از دانشگاه تا دانشگاهانجام می شود اظهار داشت: دانشجویان از مناطق شلمچه، هویزه، اروند کنار، طلائیه، فکه، خرمشهر و یادمان های اهواز بازدید می کنند.

وی، با بیان اینکه اجرای برنامه فرهنگي، ارزشي راهيان نور براي حفظ آثار و بركات گنجينه تمام نشدني دفاع مقدس و در راستاي حفاظت از اين ارزش‌هاي گرانقدر بوده است، سرزمين دفاع مقدس را مرز پيوند كربلاي خميني با نينواي حسيني(ع) دانست و تصریح کرد: یک از اهداف اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی، سازندگی است.

مدیر فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ دفاع مقدس، معرفی الگو ها و اسطوره های ارزشی دفاع مقدس برای نسل حاضر و تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی نسل جوان دوران دفاع مقدس با نسل جوان امروز از اهداف راهیان نور عنوان و خاطرنشان کرد: تبیین عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران در برابر استکبار جهانی، معرفی و حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس و ثبت، ضبط و انتقال ارزشهای آفریده شده در دوران پرشکوه دفاع مقدس برای همه نسل ها از دیگر اهداف این برنامه معنوی است.

انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر: