يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۳۷:۵۰
کد خبر: ۵۲۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸
در پی نامه ی علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی

با  صلوات برمحمد وآل محمد

نتیجه وثمرات وزحمات  و خون دل خوردن همه انبیا و اولیاء الهی وبخصوص حضرت محمد (ص) که سختی های بسیار زیادی کشیدند که عصاره  ونتیجه آن به وجود آمدن  انقلاب اسلامی ایران بوده است و جهت بوجود آمدن وحفظ این انقلاب خون بسیاری از جوانان پاک به پای این  شجره طیبه ریخته شده است تا به دست ما رسیده است وظیفه اصلی نیروهای انقلابی  حفظ نظام و  دستاوردهای آنست که با عنایت خداوند متعال و اولیای الهی و جانفشانی شهدای عزیز انقلاب اسلامی در دنیا سرافراز می باشد .

متاسفانه در 18 اسفند، در شیراز  که به نام سومین حرم اهل بیت در ایران مزین است شاهد حوادثی بودیم که دل خانواده های شهدا ومردم انقلابی استان فارس خصوصاً  شهر شیراز را به درد آورد .

هتاکی وگستاخی نماینده مجلس که خود را منتصب به خانواده شهدا می داند و به خود اجازه می دهد که در نامه سر گشاده به نماینده ولی فقیه در استان فارس حضرت  آیت الله ایمانی جسارت نماید وبه دنبال  ایجاد فتنه گری و بهم زدن آرامش استان بوده است .

لذا شورای عالی بسیج کارمندان استان فارس ضمن محکوم نمودن هرگونه حرکتی که باعث ایجاد تفرقه ودو دستگی در بین مردم انقلابی فارس می شود. نامه توهین آمیز آقای علی مطهری را به نماینده ولی فقیه در استان فارس را  محکوم می نماییم و به کسانی که بدنبال برهم زدن فضای آرام استان هستند تا به اصطلاح خود از آب گل آلود ماهی بگیرند متذکر می شویم که به فکر رفع مشکلات مردم از قبیل گرانی، بیکاری، فقر و... باشید و از مصوبات شورای تامین تمکین نمایند ونگذارند پای عناصر فتنه گر در  استان باز شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: