آخرین اخبار
کد خبر: ۵۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۴
به همت بسیج دانشجویی صورت گرفت؛
200 نفر از دانشجویان جهرم به مناطق عملیاتی جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

200 نفر از دانشجویان دانشگاه های شهرستان جهرم صبح امروز از سوی بسیج دانشجویی این شهرستان  در قالب کاروان های راهیان نور جهت بازدید از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس راهی جنوب کشور  شدند.

در حاشیه این اعزام مهدی نهایت مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جهرم اظهار داشت: دانشجویان از مناطق شلمچه، هویزه، اروند کنار، طلائیه، فکه، خرمشهر، معراج شهدا، علقمه، فکه، چزابه، کانال کمیل، نهر خین، دهلاویه و یادمان های اهواز بازدید می کنند.

وی افزود: در این سفر معنوی که همراه با رزم شبانه نیز است، بین دانشجویان بسته های فرهنگی اهدا خواهد شد و قرعه کشی سفر به کربلای معلی نیز صورت خواهد گرفت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های جهرم با اشاره به استقبال گسترده دانشجویان از راهیان نور آشنایی بیشتر نسل جوان با آرمان های امام خمینی (ره)، ارزش های انقلاب اسلامی و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب و شهدای ایران اسلامی از اهداف راهیان نور عنوان و خاطرنشان کرد: سعی می کنیم  با برنامه ریزی های منسجم و مدون، ارتباط با دانشجویان اعزامی به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس را در قالب برنامه های مختلف تداوم دهیم.

نهایت با بیان اینکه سفرهای راهیان نور موجبات آشنایی جوانان را با فرهنگ دفاع مقدس فراهم می کند بر ضرورت آشنایی جوانان با آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس تاکید و تصریح کرد: الگوهای فداکاری و ایثار رزمندگان کشورمان، سرلوحه زندگی آینده جوانان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه حفظ رابطه جوانان با ارزش‌های انقلاب اسلامی موجب مصون ماندن آن ها در برابر خطرات فرهنگی می شود ادامه داد: حرکت عظیم جوانان و مردم به سمت مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در قالب کاروان های راهیان نور به یک فرهنگ تبدیل شده است و مسئولان باید برای نهادینه‌کردن این حرکت فرهنگی از همه توان و امکانات استفاده کنند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: