کد خبر: ۵۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳
در مسابقات لیگ دسته سوم
تیم فوتسال بانوان کارا شیراز با قهرمانی در مسابقات فوتسال دسته سوم باشگا ه های ایران جواز صعود به دسته دوم را دریافت کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس در این رقابت‌ها که به مدت یک هفته در سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزار شد تیم‌های رعد پدافند تهران، پارس قزوین، سهند البرز، هیئت فوتبال الشتر، کورش کبیر سیستان، کارا شیراز، هیئت فوتبال اردبیل در گروه الف و تیم‌های پانیران نوشهر، میلاد الیگودرز، نمایشگاه اتومبیل داریوش رودان، کی‌زرین فیروزآباد، آرشام یدک همدان و عمادالنظام فردوس در گروه ب با یکدیگر رقابت کردند.

در پایان بازی‌های دوره‌ای بعدازظهر دیروز چهار تیم کارا شیراز، کی‌زرین فیروزآباد، پارس قزوین و میلاد الیگودرز به مرحله نهایی صعود کردند.

در این مرحله تیم کارا با پیروزی چهار بر یک مقابل میلاد الیگودرز به فینال راه یافت، تیم پارس قزوین نیز چهار بر صفر کی‌زرین فیروزآباد را شکست داد و فینالیست شد.

در بازی پایانی این رقابت‌ها تیم کارا با نتیجه پنج بر دو از سد نماینده قزوین گذشت و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و به لیگ دسته دوم راه یافت.

در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها تیم‌های کی‌زرین فیروزآباد و میلاد الیگودرز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم فیروزآبادی با نتیجه پنج بر دو از سد حریف خود گذشت و مقام سوم این رقابت‌ها را به‌دست آورد.

بنا بر اعلام فدراسیون فوتبال، چهار تیم نخست این مسابقات جواز حضور در مسابقات فصل بعد لیگ دسته دوم کشور را خواهند داشت.


انتهای پیام/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: