شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۳۸:۰۹
کد خبر: ۵۲۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱
ابراهیمی پور : طی امسال بالغ بر 17 کاروان از بسیجیان بوانات در غالب راهیان نور از مناطق جنگی جنوب بازدید کردند.
به گزارش تنویر به نقل از  حرف رسا : کاروان راهیان نور شهرستان بوانات امسال نسبت به سال گذشته رشد داشته و بالغ بر 17 کاروان از بسیجیان شهرستان از مناطق جنگی  جنوب کشور بازدید کردند.

مجتبی ابراهیمی پور مسئول اردویی سپاه ناحیه بوانات ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت :  طی امسال بالغ بر 17 دستگاه اتوبوس در غالب 17 کاروان از بسیجیان شهرستان را اعزام داشتیم  که در این کاروانها بالغ بر 550 نفر از دانش اموزان پسر و دختر بسیجی شهرستان که عمدتا  از بین پایه های اول تا پیش دانشگاهی دوره متوسطه بودند .

مسئول اردویی سپاه ناحیه بوانات برگزاری این اردوها را بسیار مفید ارزیابی کرد و اظهار داشت :  در این کاروانها 276 نفر از بسیج محلات و 50 نفر از بسیج دانشجویی مراکز دانشگاهی شهرستان حضور داشتند.
وی افزود : کاروانهای اعزامی راهیان نور در این اردوها از مناطق عملیاتی کربلای 4 و 5 ، والفجر و یادمان های شلمچه ، اروند کنار،علقمه،نهر خین ،دهلاویه ، هویزه  و طلاییه و همچنین موزه خرمشهر و معراج شهدا(شهدای گمنام تازه تفحص شده) دیدن کردند و همچنین از رزم شبانه که رویدادهای انقلاب،8 سال جنگ تحمیلی و بعد از آن که به صورت رزمایش برگزار می شود نیز شرکت کردند.
انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: