شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۱۹:۰۰
کد خبر: ۵۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳
عمادی خبر داد:
مدیرمسئول انتشارات شهید ابراهیم هادی گفت: پرمخاطب‌ترین کتاب این انتشارات در سال گذشته کتاب «سلام بر ابراهیم» بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، محسن عمادی، مدیر مسئول انتشارات شهید ابراهیم هادی در گفت‌وگو باخبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، درباره پرمخاطب‌ترین کتاب این انتشارات در سال گذشته گفت: پرمخاطب‌ترین کتاب در سال 93 «سلام بر ابراهیم» بود که 12 بار در مدت یک سال تجدید چاپ و بدون کمک دولتی در 30 هزار نسخه منتشر شده و به کتابفروشی‌ها رفته است.

وی با بیان اینکه این کتاب در قالب زندگینامه‌ای مختصر و بیش از 70 خاطره درباره شهید مفقودالاثر ابراهیم هادی است، افزود: این کتاب در حال حاضر برای شصت و هفتمین بار به چاپ رسیده و در چاپ‌های یک سال اخیر چندین خاطره به این کتاب افزوده شده است.

 سلام بر ابراهیم

عمادی ادامه داد: کتاب‌های دیگری چون «راز کمیل» به تازگی منتشر شده است و مطالعه آن برای راهیان نور توصیه می‌شود که رونمایی آن در «کانال کمیل» و همزمان با ایام فاطمیه انجام شد.

وی در ادامه گفت: کتاب دیگری که در بهمن ماه منتشر شد و از مطالعه آن واقعاً لذت بردم، «مزد اخلاص» زندگینامه و خاطرات شهید علی‌محمد صباغ‌زاده است که راوی آن حجت‌الاسلام قرائتی است. این شهید از استان همدان بوده و خاطرات عجیبی دارد.

مدیرمسئول انتشارات شهید ابراهیم هادی یادآور شد: شهید علی‌محمد صباغ زاده معلم شهیدی بود که در سال 1336 در همدان به دنیا آمد و در سال 61 در عملیات والفجر مقدماتی به مقام رفیع شهادت نایل شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: