کد خبر: ۵۳۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سلمان فارسی (ع):
همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه (س)، جشن 1500 نفری "میلاد مادر بهشت" با تلاش حوزه سلمان فارسی (ع) در منطقه دراک شیراز و با حضور پرشور شهروندان برگزار گردید.

همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه (س)، جشن 1500 نفری "میلاد مادر بهشت" با تلاش حوزه سلمان فارسی (ع) در منطقه دراک شیراز، با حضور پرشور شهروندان و سخنرانی حجت الاسلام اخوی از قم برگزار گردید.

جشن 1500 نفری "میلاد مادر بهشت" با بخش های مختلفی از جمله سخنرانی حجت الاسلام اخوی از قم، مسابقه، مولودی خوانی، اهدای جوایز و ... همراه بود، البته بخش ویژه ای هم داشت و آن تکریم مادران شهدای منطقه دراک شیراز بود؛ در این مراسم از تعدادی از مادران شهدا با اهدای یک شاخه گل بصورت نمادین تقدیر بعمل آمد.

برادر بسیجی مجید فرجی در حاشیه جشن 1500 نفری "میلاد مادر بهشت" گفت: سربلندی امروز ما مدیون خون شهداست، هشت سال دفاع مقدس نماد ایستادگی ملت ایران در برابر تمام استکبار جهانی است که با حماسه آفرینی شهدا افتخار و الگویی برای تمام دوران ها شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سلمان فارسی (ع) در بخش دیگری از صحبت هایش گفت منطقه دِراک شیراز زادگاه تعداد قابل توجهی از شهدای هشت سال دفاع مقدس است، به همین منظور امروز و همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) و برگزاری جشن 1500 نفری "میلاد مادر بهشت" زمان را مناسب دیدیم تا بصورت نمادین و با اهدای یک شاخه گل از تعدادی از مادران شهدای شمالغرب شیراز تقدیر نماییم، تکریم مادران شهدا را وظیفه خود می دانم و البته بسیجیان حوزه مقاومت بسیج سلمان فارسی (ع) نیز با همین رویکرد در فواصل زمانی مختلف با پدران و مادران شهدای منطقه دِراک شیراز دیدار می نمایند.


برادر بسیجی مجید فرجی در انتهای صحبت هایش ضمن تشریح برنامه های حوزه مقاومت بسیج سلمان فارسی (ع) در سال 1394 گفت: رویکرد فرهنگی شاخص فعالیت های این حوزه در سال جاری خواهد بود و به همراه آن و با تلاش بسیجیان منطقه دِراک شیراز عقب ماندگی های فرهنگی این منطقه جبران می شوند.


گزارش تصویری این مراسم را اینجا ببینید.

نام:
ایمیل:
* نظر: