کد خبر: ۵۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
سرپرست حوزه پیروان ولایت:
مطهری گفت: توجه به سن مخاطبان از موارد ویژه ای است که حوزه پیروان ولایت در برگزاری این گونه مراسم در نظر می گیرد.

همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) جشن میلاد کوثر در شهر جدید صدرا و با حضور گسترده شهروندان این شهر جدید برگزار گردید، در حاشیه این مراسم ایستگاه نقاشی کودک و غرفه پوشاک اسلامی نیز دایر شده بودند. در این مراسم حجت الاسلام فرجی در صحبت های کوتاهی به تشریح سیره و زندگی حضرت فاطمه (س) پرداخت و ایشان را نمونه و الگوی زن مومنِ مسلمان معرفی نمود.

خواهر بسیجی مطهری، سرپرست حوزه پیروان ولایت در حاشیه برگزاری جشن میلاد کوثر (س) گفت: برنامه های متنوع و ویژه ای برای خواهران بسیجی در سال جاری در نظر گرفته ایم که جشن میلاد کوثر آغاز اجرای این برنامه هاست؛ مطهری در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به برگزاری ایستگاه نقاشی کودک و غرفه پوشاک اسلامی در حاشیه این جشن گفت: توجه به سن مخاطبان از موارد ویژه ای است که حوزه پیروان ولایت در برگزاری این گونه مراسم در نظر می گیرد.


برنامه های ویژه ای برای سال جاری در نظر گرفته ایم/ ظرفیت های عظیم صدرا کمتر مورد توجه قرار گرفته اند

سرپرست حوزه پیروان ولایت شهر صدرا در پایان صحبت هایش با اشاره به نقش موثر مادران در مدیریت فرهنگی خانواده ها گفت: ظرفیت های عظیم صدرا تاکنون کمتر مورد توجه قرار گرفته اند که این خود عزم و تلاش بیشتر مسئولان این شهر جدید را طلب می نماید، از همین رو و با توجه به استقرار در ساختمان جدید حوزه مقاومت بسیج و با همکاری خواهران بسیجی برنامه های فرهنگی شاخصی را بخصوص برای بانوان و مادران در سال جاری برگزار خواهیم نمود.


برنامه های ویژه ای برای سال جاری در نظر گرفته ایم/ ظرفیت های عظیم صدرا کمتر مورد توجه قرار گرفته اند


گزارش تصویری این مراسم را اینجا ببینید.

نام:
ایمیل:
* نظر: