دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۵۳:۴۴
کد خبر: ۵۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
گودرزی خبر داد:
رئیس شورای عالی قشر بسیج هنرمندان فارس گفت: شورای عالی قشر بسیج هنرمندان فارس، بحث ادبیات و هنر در ساحت اقتصاد مقاومتی و فقه هنر در این شورا را بررسی می کند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، سعید گودرزی، رئیس شورای عالی قشربسیج هنرمندان بسیج فارس  در مراسم معارفه مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: این شورا متشکل از جمعی از نخبگان هنر و ادبیات استان هستند که در سال 93 سازمان بسیج هنرمندان را در عرصه‌های مختلف همراهی وهمدلی کردند که خوشبختانه آن همدلی و همزبانی که مدنظر رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جاری بود، در قشر بسیج هنرمندان فارس پیشاپیش رخ داده است وامید می رود این همدلی غنی تر شود.

گودرزی حضور نخبگان و دانش‌آموختگان را در تئوری هنر اسلامی کار ساز دانست و ابراز  داشت: ‌شورای عالی قشر بسیج هنرمندان فارس، در جهت واکاوی آسیب‌ها و تهدیدهای هنری و ادبی است تا فرصت‌های مطالعاتی و تحقیقاتی را به یک دستاورد و رهاورد فرهنگی ـ هنری تبدیل کند و بتوانیم این‌ها در اختیار مجامع بالاتر قرار دهیم.

گودرزی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره ناتوی فرهنگی شبیه خون فرهنگی و جنگ نرم ابراز داشت: بیانات رهبر معظم انقلاب درباره ناتوی فرهنگی شبیه خون فرهنگی و جنگ نرم بیانات شکیل، قابل تأمل و تعمقی است که در سال گذشته پیگیری کردیم که می‌توان به چند گزینه اشاره کرد، نخست بحث ادبیات و هنر در ساحت اقتصاد مقاومتی است که چگونه می‌توان از این ساحت به اقتصاد مقاومتی برسیم و دوم بحث فقه هنر را در شورای عالی بسیج هنرمندان بررسی کردیم.

رئیس شورای عالی قشر بسیج هنرمندان فارس ادامه داد: این شورا آسیب‌هایی که در حیطه‌های فرهنگی و هنری استان ما را تهدید می‌کند را به ‌صورت سرفصل آماده نموده است و باید درادامه به مرحله کاربردی و عملیاتی درآورد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ شورای عالی قشر بسیج هنرمندان فارس در حقیقت دستاوردهای فکری و تولید فکری می‌کند و در اختیار جامعه هنر قرار می‌دهد.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: