شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۱۵:۰۱
آخرین اخبار
گزارش
حضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
روابط عمومی و تبلیغات
boletحضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
اسفندیار احمدی نژاد
جلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
روابط عمومی و تبلیغات
boletجلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
اسفندیار احمدی نژاد
یادداشت و گفتگو
شهدای شاخص سال 1399
فرهنگی هنری ناحیه پاسارگاد:
boletشهدای شاخص سال 1399
شهید شاخص سال 1401
boletشهید سعید جعفری
شهید امین بهاری سعدی
یاد شهدا با ذکر صلوات شهید امین بهاری سعدی
boletشهید امین بهاری سعدی
کد خبر: ۵۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳
در راستای تبیین شعار سال و مطالبات رهبری در آغاز سال جدید، مطرح شد:
در جلسه هدایت سیاسی که در فرماندهی انتظامی شهرستان پاسارگاد برگزار گردید، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسارگاد به تبیین شعار سال و مطالبات رهبر معظم انقلاب در آغاز سال جدید پرداخت.
به گزارش دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسارگاد، در جلسه هدایت سیاسی که با سخنرانی جانشین فرماندهی ناحیه، در فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار گردید، ایشان به تبیین پیام نوروزی حضرت امام، سخنرانی در جمع زائران حرم رضوی و سخنرانی در جمع مداحان اهل بیت در روزهای اخیر پرداخت.
وی با استفاده از سخنان حضرت امام خامنه ای راهکارهای تحقق شعار سال را بر شمرد و افزود: انتقاد از انحرافات و خطاهای دولت و مسؤولین، منافات با همدلی و همزبانی ندارد و همه باید به عنوان پشتیبان دولت در تمامی عرصه ها نقش ایفا کنند تا نظام اسلامی بیش از پیش به موفقیت های بزرگتری دست پیدا کند.
ابوذر متقی پیشه گفت: حضرت آقا در ابتدای سال ایمان و معنویت را مهمترین سرفصل و پشتوانه سرفصل های دیگر از آرزوهای خویش برای ملت ایران در سال جدید برشمرده اند و همه را دست یافتنی بیان فرمودند. لذا ما به عنوان سربازان ولایت باید خود اولین عامل به این فرامین باشیم.
وی با اشاره به برگزاری همایش تکریم بانو خدیجه ثقفی همسر امام راحل این همایش را سیاسی توصیف و همه را به بصیرت دعوت کرد و گفت: مواضع آقای هاشمی رفسنجانی در این همایش قابل تأمل است. هم علامه خواندن سید حسن خمینی و آماده سازی اذهان برای انتخابات خبرگان و نیز بیان جملاتی از همسر امام راحل و انتقاد نخبگان سیاسی و اجتماعی از این عرایض.
ایشان در پایان صحبت خویش گریزی به سخنان رئیس جمهور در این همایش زد و با انتقاد از طرح مطالب با رویکرد تقابل با منویات و مطالبات رهبری خواستار دقت نظر و هوشیاری بیشتر همگان شد.
در این جلسه که در روز دوشنبه مورخ94/1/24 در نمازخانه فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار گردید فرماندهی و پرسنل انتظامی شهرستان حضور داشتند.
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: