آخرین اخبار
کد خبر: ۵۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فسا:
مسئول بسیج دانشگاه فسا با اشاره به جنگ عربستان و یمن گفت: جنگ در یمن می‌تواند باعث اتحاد و همدلی مردم یمن در مقابل دشمن شود.

علی دادی، مسئول بسیج دانشگاه فسا پیرامون بیانیه لوزان و ناراحتی نتانیاهو از این بیانیه گفت: ابراز خشم نتانیاهو یک بازی سیاسی با هدف ملتهب کردن جامعه بوده است تا آرامش را از افکار عمومی سلب کند و همچنین با استفاده از تناقضات و تفاوت‌های متن‌ بیانیه لوزان درگیری جناح های سیاسی در داخل کشور با هدف از بین بردن وحدت به راه بیندازند.

 

وی با بیان اینکه عدم صراحت و صداقت مسئولان باعث در گیری رسانه ها و مردم به مسئله هسته ای شده است، افزود: صداقت در گفتار باعث آرامش مردم می‌شود ، اینگونه پنهان کاری ها خلاف واقع را ثابت می‌کند و منتقدین باید انتقاد دلسوزانه داشته باشند.

 

مسئول بسیج دانشگاه فسا با بیان اینکه هدف از انتقاد کوبیدن مسئولین نباشد، بیان داشت: اینگونه ما به آرامش و وحدت و همدلی خواهیم رسید چون طرف مقابل به دنبال درگیری جناح های سیاسی داخل کشور برای از بین بردن وحدت ماست و ما باید هوشمندانه عمل کنیم و نظام سازی اسلامی اولویت داشته باشد .

 

دادی بیان داشت: در دانشگاه با هدف همدلی و وحدت بین مسئولان و جناح های سیاسی همایشی با حضور زیبا کلام و مسئولان شهری از جمله فرماندار، شهردار و امام جمعه شهرستان و با حضور گروه موسیقی برگزار شد، که یک طرفه شدن مراسم از طرف آقای زیبا کلام در بحث سخنرانی باعث ایجاد نارضایتی برخی دانشجویان شد.

 

وی با اشاره به جنگ عربستان و یمن گفت: حمله عربستان به یمن به دلیل بحث های داخلی این کشور و دیگری نفوذ ایران در بین کشور های اسلامی است که باعث نگرانی آنها شده است.

 

مسئول بسیج دانشگاه فسا با بیان اینکه این اقدام اقدامی بدون تفکر و بدون سیاست است، بیان داشت: اوباما برای اقتصاد و بودجه خود از آل سعود و آل یهود که مجریان اوامر او هستند استفاده می‌کند .

 

دادی گفت: این جنگ در یمن می‌تواند باعث اتحاد و همدلی مردم یمن در مقابل دشمن باشد و نمی‌توانند وحدت آنها را از بین ببرند.

 

وی افزود: موقعیت خاورمیانه با نفوذ ایران در دل مردم مسلمان، باعث هوشیاری مردم بر اثر ظلم حاکمان خود است و باعث رشد افکار آنها شده است.

 

مسئول بسیج دانشگاه فسا خاطرنشان کرد: مسئولان صحبت های رهبر انقلاب را بیشتر گوش دهند، که به یک وحدت و همدلی درونی در کشور برسند تا که بیشتر نیاز این وحدت و همدلی هستیم.


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: