يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۳۸:۱۸
کد خبر: ۵۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
سرهنگ دوم پاسدار محمود باقری دبیر شورا و مسئول سازمان بسیج کارمندان استان به تبیین و تشریح اهداف و برنامه های شورا در سال 94 پرداختند و ارتقاء مجمع عالی بسیج کارمندان استان را به مقام موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین کشور و کسب لوح افتخار سازمانی را به همگان تبریک گفتند

اولین نشست شورای عالی بسیج کارمندان دولت در استان فارس در روز چهارشنبه 26/1/94 با ترکیب اعضای شورا و به میزبانی دانشکده مطالعات تطبیقی علوم قرآنی شیراز برگزار گردید.

در آغاز جلسه دکتر سلمان پور رئیس دانشکده ضمن عرض خیر مقدم به حضار، اعضای بسیج را محرمان انقلاب دانستند و مرز  بین خودی و غیر خودی را قبول داشتن آرمان انقلاب، امام(ره) و رهبری عنوان نمودند و  بر تلاش همگان در راستای همدلی و همزبانی تاکید نمودند.

سپس سرهنگ دوم پاسدار محمود باقری دبیر شورا و مسئول سازمان بسیج کارمندان استان ضمن تبریک سال جدید، از همکاری اعضای شورا در سال قبل تقدیر نمودند و ادامه همکاری اعضای محترم شورا  را در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت خواستار شدند.

ایشان در ادامه به تبیین و تشریح اهداف و برنامه های شورا در سال 94 پرداختند و ارتقاء مجمع عالی بسیج کارمندان استان را به مقام موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین کشور و کسب لوح افتخار سازمانی را به همگان تبریک گفتند و بیان داشتند ان شاء الله در سال جاری نیز باید با تلاش مضاعف، به وضعیت مطلوب در ادارات دست یابیم.

جابر مهدی یار،  ریاست محترم مجمع عالی بسیج کارمندان دولت در استان فارس نیز با تقدیر و تشکر از تلاش اعضای شورا، به بیان و تشریج نهضت انتظار و فرآیند تحقق دولت کریمه اسلامی پرداختند و در این میان نقش علما و روحانیت را در تحقق این فرآیند بسیار مهم و حیاتی ارزیابی نمودند.

ایشان در ادامه به گزارشی از مباحث کارگروه روحانیت پرداختند و فقه پویا را بهترین فقه مد نظر امام خمینی(ره) معرفی نمودند.

در ادامه سرهنگ کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر نیز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش بسیج کارمندان، کسب عنوان موفق ترین رده کشوری را به اعضای شوراتبریک گفتند و شوراهای عالی بسیج اقشار را مهم ارزیابی نمودند و به بیان و تشریح اهداف شوراها پرداختند و شورا ها را محلی برای تولید فکر و ایده برای عبور از وضع موجود به سمت وضع مطلوب و دفاع از آرمانهای انقلاب معرفی نمودند.

ایشان بیان داشتند هر جا که بسیج است امنیت و صمیمیت و برادری حاکم است و ادارات بایستی از توان و ظرفیت بسیج بهتر استفاده نمایند و با بهره گیری از ظرفیت بسیج در جهت رضایت مردم و حفظ نظام، از روزمرگی خارج و اداره اسلامی را تحقق بخشند.

در پایان جلسه نیز دکتر شاهین محمد صادقی، نماینده محترم مردم شریف کازرون در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به تبیین انتظارات و تشریح مباحث مذاکرات هسته ای لوزان پرداختند و دغدغه های مقام معظم رهبری و خطوط قرمز نظام را مبنای عمل تیم مذاکره کننده هسته ای دانستند و ایشان وظیفه همگان را حمایت از تیم مذاکره کننده و صبر و حوصله دانسته و خواستار توجه تیم مذاکره کننده به سوالات و انتظارات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی شدند ایشان در ادامه مباحث فنی هسته ای را تشریح نمودند.

در پایان جلسه لوح افتخار سازمانی کسب عنوان موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین کشور به سازمان بسیج کارمندان سپاه فجر استان و رئیس مجمع عالی بسیج این قشر توسط سرهنگ کوشکی و دکتر محمد صادقی اعطاء گردید.

نام:
ایمیل:
* نظر: