کد خبر: ۵۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
شهردار شیراز:
شهردار شیراز گفت: مجموعه ورزشی برای افزایش نشاط و شادی در میان جوانان در بافت قدیم شیراز ساخته می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس وی اظهار داشت: امروز برای مردم شیراز روزی تاریخی است که شورای اسلامی شهر شیراز به عنوان نخستین کلان‌شهر کشور داراری ساختمانی مستقل در بافت تاریخی و در قلب شهر می‌شود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه افتتاح ساختمان جدید شورای اسلامی شهر شیراز در بافت تاریخی و فرهنگی شیراز برکتی برای رونق بافت تاریخی و مردم شهر شیراز باشد افزود: باید از اعضای شورای سوم و چهارم شهر شیراز برای تلاش در راستای ساخت سریع این مکان تشکر شود.

شهردار شیراز با بیان اینکه در زمان شورای سوم این مکان تنها خاکبرداری شده بود خاطرنشان کرد: با تلاش زیاد اعضای شورای سوم و چهارم شهر شیراز این پروژه که چند سال روزی زمین مانده بود دوباره راه‌اندازی و ساخته شد.

پاک‌فطرت با اشاره به اینکه عملیات ساخت این پروژه و تکمیل آن توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی تکمیل شد تصریح کرد: 30 هزار مترمربع از فضای مجموعه فرهنگی بین‌الحرمین شیراز در اختیار شهرداری شیراز قرار گرفت که نزدیک به 10 تا 12 هزار مترمربع از این فضا به ساخت سالن جلسات شورای شهر و بخش‌های اداری آن اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه در کنار این مجموعه سالن اجتماعات با ظرفیت 400 نفر نیز ساخته می‌شود عنوان کرد: ساخت سالن‌های ورزشی مجهز در این مجموعه سبب رونق و نشاط جوانان می‌شود.

شهردار شیراز با تأکید بر اینکه دولت باید در تبیین جایگاه واقعی شوراها تلاش کند و جایگاه واقعی شوراها را در اختیار آنان قرار دهد بیان کرد: مجموعه‌ای متشکل از 21 نفر از افراد دارای ظرفیت‌های بسیار باید امکان نظارت بر فعالیت تمام دستگاه‌های اجرایی حوزه فعالیت خود را داشته باشند.

پاک‌فطرت با اشاره به اینکه امروز تمام اختیارات در دست شهرداری نیست اظهار داشت: با حضور در محله‌های شهر شیراز می‌توان این موضوع را به سادگی دریافت که عمده‌ترین مشکلات هر محله مربوط به مشکلات ناشی از فاضلاب، نبود درمانگاه، نبود کلانتری، نبود عابربانک و غیره است که هیچ یک از این موضوعات مربوط به شهرداری نیست.

وی با بیان اینکه باید شوراها این اختیارات را داشته باشند که از مدیران دستگاه‌های اجرایی عملکرد دستگاهشان در مدت زمانی مشخص را بخواهند خاطرنشان کرد: اگر این اتفاق بیفتد هزینه‌های دولت کاهش یافته و رضایت‌مندی مردم افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/224224


نام:
ایمیل:
* نظر: