آخرین اخبار
کد خبر: ۵۵۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجرفارس:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس با تاکید بر تربیت اسلامی گفت: اگر شاهد تربیت اسلامی باشیم، آسیبی متوجه جامعه نمی شود و روح جامعه نیز فاسد نخواهد شد.

حجت الاسلام محمد حاجی زاده  در مراسم بزرگداشت شهید مطهری، هفته عقیدتی، سیاسی در بسیج  و هفته معلم  که به همت نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی فارس و بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی سلمان فارسی شیراز در این دانشگاه برگزار شد اظهار داشت: شهید مطهری در فصلی از تاریخ ایران اسلامی در تعلیم و تربیت با تمام وجود روشنی بخش دانشجویانی شد که تشنه تعالیم دینی بودند.

وی با تاکید بر احساس تکلیف از سوی جوانان و دانشجویان افزود: ما باید خودمان را برای دین فدا کرده و در این راستا نیز احساس مسئولیت کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه دانشجویان و جوانان باید اهل مطالعه، تحقیق و پژوهش باشند، بر مطالعه آثار شهید مطهری و توجه به آن تاکید و اضافه کرد: شهید مطهری به نسل جوان خدمات فراوان و ارزشمندی را ارائه کرد و اقتضای زمان را به خوبی می فهیمد و براساس تکلیف عمل می کرد.

حاجی زاده با بیان اینکه نباید اجازه داد تا آسیبی به آثار شهید مطهری برسد، حفاظت از این آثار را یک وظیفه برشمرد و تصریح کرد: این شهید بزرگوار با سیر و سلوک الی الله و تقویت معنوی به کمالات رسید و ضمن درک زمان، به مقتضیات زمان نیز آشنا بود.

وی با بیان اینکه همه افراد به ویژه جوانان، دانشجویان، معلمان و اساتید شهید مطهری  را الگو قرار دهند و از او درس بگیرند ادامه داد: این شهید بزرگوار با تقویت باورهای دینی در جامعه، هرآنچه که داشت در طبق اخلاص گذاشت و تقدیم کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس در ادامه با تاکید بر تربیت اسلامی خاطرنشان کرد: اگر شاهد تربیت اسلامی باشیم، آسیبی متوجه جامعه نمی شود و روح جامعه نیز فاسد نخواهد شد.

حاجی زاده با اشاره به فعالیت دشمنان از طریق مختلف و شبکه های ماهواره ای و اجتماعی علیه نظام اسلامی گفت: دشمن جنگ درون تمدنی را به راه انداخته است و با بکارگیری ابزارهای مختلف به دنبال تحقق اهداف پلید خود است.

وی بیان داشت: همانطوری که شهید مطهری در مقابل الحاد ایستادگی و مقاومت کرد، دانشجویان و معلمان نیز به صورت هدفمند، عاشقانه و مجاهدانه در برابر همه جبهه های مقابل اسلام بایستند و استقامت توام با معرفت و بصیرت داشته باشند.

در این مراسم از مربیان عقیدتی، سیاسی، هادیان سیاسی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس و اساتید دانشگاه فرهنگیان تجلیل شد.

اعطای حکم مسئولیت به مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز و اجرای گروه تئاتر از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: