دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۰۹:۴۷
کد خبر: ۵۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
فرمانده ناحیه مقاومت سروستان خبرداد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان از انتشار کتابنامه جامع شهدای سروستان ظرف یک ماه آینده در سطح استان فارس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ناحیه سروستان به نقل از سرو انلاین سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان با اشاره به نهایی شدن چاپ کتاب سروقامتان سروستان گفت: این کتاب که به عنوان کتابنامه جامع شهدای شهرستان سروستان و با تلاش جمعی از خواهران بسیجی این دیار شهیدپرور،گردآوری شده،به زودی چاپ و در اختیار عموم مردم ولایت مدار و شهید پرور سروستان قرار می گیرد.

 

وی در ادامه این مطلب افزود: جمع آوری مطالب و نگارش این کتاب از اوایل  سال 90 و به همت فرماندهان قبلی ناحیه مقاومت سروستان آغاز و در نهایت با رونمایی از آن در سال 91 توسط سردار نقدی فرمانده بسیج مستضعفین،آماده چاپ شد.

 

غلامعلی احمدی با اشاره به مشکلات مالی در خصوص چاپ این کتاب گفت: به دلیل مشکلات مالی طی چند سال اخیر،امکان چاپ آن وجود نداشت اما با عنایت به اهمیت موضوع و در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا که از جمله مطالبات مقام معظم رهبری است،تصمیم گرفته شده در چاپ اول تعداد 2هزار جلد از این کتاب نفیس چاپ و منتشر شود.

 کتابنامه جامع شهدای سروستان به زودی منتشر می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان  در پایان ضمن تقدیر  از خواهران؛ زهرا، معصومه و لیلا حیدری سروستانی که در جمع آوری مطالب و عکس ها و در نهایت نگارش این کتابنامه تلاش بسیاری داشته اند،گفت: از دوستان و همکاران قبلی ناحیه سروستان به ویژه جناب سرهنگ شرفی، جناب سرهنگ همتی، جناب سرهنگ آزاد و جناب سرهنگ توکل و همچنین فرمانداری و جمعی از مسئولین ادارات که در زمینه اجرای این پروژه بزرگ فرهنگی معنوی با این ناحیه همکاری و همراهی داشته اند،صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم.

 

خاطر نشان می شود کتاب سروقامتان سروستان مجموعه نفیسی از زندگی نامه، خاطرات،وصایا و تصاویر منحصر به فردی از شهدای شهرستان سروستان در طول دوران دفاع مقدس می باشد که قرار است طی یک ماه آینده چاپ  و در اختیار علاقمندان به فرهنگ جهاد و شهادت قرار گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: