آخرین اخبار
کد خبر: ۵۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
همایش هفته عقیدتی سیاسی با حضور پایوران ،مدیران و مربیان عقیدتی سیاسی حوزه ها و معلمان بسیجی در نماز خانه امام خامنه ای (مدظله العالی) سپاه ناحیه فیروزآباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه فیروزآباد، همایش هفته عقیدتی سیاسی با حضور پایوران ،مدیران و مربیان عقیدتی سیاسی حوزه ها و معلمان بسیجی در نماز خانه امام خامنه ای (مدظله العالی) سپاه ناحیه فیروزآباد برگزار گردید.

حجت الاسلام علیپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد در ارتباط با هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه اظهار داشت: پاسداران و بسیجیان بایستی در حراست از مرزهای اقتصادی،سیاسی،فرهنگی در آمادگی کامل به سر ببرند چرا که دشمن تلاش می کند در قالب جنگ نرم آرمانها و ارزشهای مقدس ما را زیر سوال ببرد تا بتواند نظام را با استحاله فرهنگی مواجه سازد .

سپس حجت الاسلام حسن زاده مدیر حوزه علمیه محمدیه از اساتید و مربیان عقیدتی سیاسی ناحیه پیرامون هفته عقیدتی و شخصیت والای استاد شهید مرتضی مطهری و همچنین از اندیشه و بیانات شهید مطهری سخنانی را ایراد نمودند. وی در میان اظهارات خود بیان داشت که مدیران عقیدتی باید همانند شهید مطهری که تبلیغ او محکم و دفاع او همچنان قوی بود محکم و قوی باشند و در حوزه عمل با اقتدار وارد عمل شوند. و ما برای حفظ اقتدار و استقلال کشورمان تا سرحد شهادت ایستاده ایم.

در ادامه همایش با اهداء لوح تقدیر و هدایا از 18 نفر از مربیان و مدیران عقیدتی تجلیل به عمل آمد.


نام:
ایمیل:
* نظر: