کد خبر: ۵۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
بسیجی لامردی برگزیده مسابقات وب لاگ نویسی کشوری
عبداله مظفری عضو فعال پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر لامرد در گفتگو با خبرنگار تنویر آگاهی نسبت به اهمیت فضای مجازی و موضوعات متنوع مسابقه را، دوعامل شرکت در مسابقه وب لاگ نویسی عنوان کرد

عبداله مظفری در گفتگو با خبرنگار تنویر آگاهی نسبت به اهمیت فضای مجازی و موضوعات متنوع مسابقه را دوعامل شرکت در مسابقه وب لاگ نویسی عنوان کرد.

این بسیجی لامردی در خصوص نحوه اطلاعش از برگزاری مسابقات وب لاگ نویسی گفت: یک روز اطلاعیه ای را در حوزه مقاومت شهری در خصوص مسابقه بزرگ وبلاگ نویسی دیدم و تصمیم گرفتم در این مسابقه شرکت کنم . البته این را نیز بگویم که بنده از کوچکی علاقمند ، فضای مجازی ، کامپیوتر و وبلاگ نویسی بوده ام کما اینکه از قبل از شرکت در این مسابقه سایت اطلاع رسانی محله چاهنوعلیا لامرد را خودم طراحی و برورسانی میکنم .

مظفری ادامه داد: مسابقه در موضوعات سبک زندگی انقلابی ، انقلاب اسلامی و نسل سوم ، انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی ، انقلاب اسلامی در بیت المقدس ، انقلاب اسلامی،ولایت و رهبری و انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) بود که بنده سبک زندگی انقلابی را انتخاب نموده ام .

این عضو فعال پایگاه مالک اشتر شهر لامرد در باره نحوه شرکت در مسابقه بیان کرد: این مسابقات به نحوی برگزار شد که یک وب لاگ نویس در سامانه وبلاگ حزب الله به آدرس (shblog.ir) طراحی و متناسب با موضوع انتخابی و همچنین انعکاس اخبار دیگر در وبلاگ آنرا بروز رسانی می کرد.

وی افزود: برای انتخاب وبلاگ های برتر 2 آیتم مورد نظر داوران بود و آن دو یکی بروزرسانی منظم و دیگری طراحی قالب وبلاگ بود که جمع این دو می شد بازدید بیشتر وبلاگ در فضای مجازی که امتیاز بسیاری برای داوران داشت که وبلاگ طراحی شده بنده به آدرس lamerd.shblog.ir توانست جزو برگزیدگان برتر این مسابقات قرار گیرد. .

عبداله مظفری برگزیده مسابقات وب لاگ نویسی کشوری درخصوص سامانه وب لاگ نویسی حزب الله گفت: امکانات بسیار زیاد و متنوعی در سامانه وبلاگ حزب الله از جمله دارای 2 پانل مدیریت ، سیستم عضویت گیری و مدیریت کاربران ، ایجاد گالری عکس ، صندوق پیام و مدیریت نظرسنجی و ... طراحی شده که این سامانه را نسبت به سامانه های دیگر وبلاگ نویسی متمایز میکند .

عبداله مظفری مسئول فضای مجازی و شباب پایگاه مالک اشتر در پایان ابراز امیدواری کرد بتواند با یاری خداوند در آینده نیز موفقیت های خود را تکرار نموده و زمینه پیشرفت هر چه بیشتر کشور فراهم آورد.


نام:
ایمیل:
* نظر: