کد خبر: ۵۶۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
صفری هادی سیاسی ناحیه لامرد:
نشست بصیرتی بسیجیان عضو گردان های بیت المقدس حوزه شهری ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد در بارگاه شهدای گمنام شهر لامرد با حضور حسین صفری از هادیان سیاسی ناحیه مقاومت لامرد برگزار شد
صفری هادی سیاسی ناحیه لامردگفت:وقتی مردم از عناد فتنه گران نسبت به انقلاب و حضرت آقا متوجه شدند به خیابان ریختند و حماسه 9 دی را خلق کردند

وی ادامه داد: اگر به مجموع آرای دو نامزد مطرح در سال 88 در تهران نگاه کنیم می بینیم بیش از دوبرابر آن مردم، در 9 دی به خیابان آمدند این می شود بصیرت.

صفری با اشاره به روی کارآوردن داعش گفت:داعش را غرب روی کار آورد، اما از یک جهت بسیار خوب شد و آن این بود که فرق بین وهابی گری و تفکر شیعی برای جهانیان مشخص شد.

هادی سیاسی ناحیه لامرد با اشاره به نوشته فوکویاما تئوری پرداز غربی اظهار داشت: آقای فوکویاما یک دستورالعمل به اوباما داده است در این دستورالعمل به زیبایی شیعه را شناخته و به خوبی معرفی می کند. در این دستورالعمل می گوید «جمهوری اسلامی ایران یک پرنده شده که دو بال دارد یک بال سرخ عاشورا و یک بال سبز مهدویت» البته این سبز نه آن شال سبزی است که سران فتنه بر دوش خود می انداختند ،نه سبزی است که خانم مرکل بر مچش زده بود، سبز مهدویت است.

فوکویاما می گوید «حال این پرنده یک موتور محرک، یک مغز متفکر دارد به نام ولایت فقیه» در همین بین آقای جان کری چند روز قبل جمله ی بسیار زیبایی گفت :«ای کاش آمریکا رهبری مثل رهبر ایران داشت»

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس درخصوص بسیج رو به بسیجیان گفت:شما بسیجیان قطع و یقین جزء سربازان ولایت هستید،حضور خودتان را در بسیج و در گردان بیت المقدس غنیمت بشمارید.

صفری با اشاره به اتفاقات و ظلم های صورت گرفته بر مردم یمن بیان داشت: یمن نمونه ی بسیار روشنی از جبهه مقاومت است که به یاری خدا علی رغم همه تحریم ها و مشکلات هر روز دارد پیشرفت می کند.

وی ادامه داد: یمن از شمال به عربستان ،از غرب به دریای سرخ ، از شرق به کشور عمان و از جنوب به خلیج عدن وصل است یک منطقه استراتژیک در دنیا است زیرا تنگه باب المندب که خلیج عدن را به دریای سرخ وصل می کند در آنجا قرار گرفته است.

تنگه باب المندب حساس ترین تنگه بعد از تنگه هرمز است و این دو تنگه را به هارت لند جهانی تعبیر می کنند چرا که انرژی جهان از این دو تنگه انتقال می یابد.

صفری یکی از عوامل تجاوز عربستان به یمن راذخایر نفت زیر زمینی یمن دانست که می تواند یمن را از نظر منابع نفتی حتی از عربستان نیز بالاتر ببرد.

صفری ابراز داشت یک تغییر ایدوئولوژیک در یمن صورت گرفت که باعث شد دشمن احساس خطر کند و اعلام کرد انصارالله مثل حزب الله برای ایران است.

حسین صفری هادی سیاسی ناحیه لامرد در پایان گفت:در حال حاضر در منطقه دو ائتلاف بوجود آمده ائتلاف اول علیه داعش به رهبری آمریکا و ائتلاف دوم علیه یمن است به رهبری عربستان. دشمن درصدد است تا به مرور این دو ائتلاف را یکی تا علیه ایران اقدام مشترک کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: