جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۲۲:۰۸
کد خبر: ۵۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۰
گزارش تصویری/
به‌منظور ارج نهادن به مقام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه قناعتی فرمانده ناحیه بقیه الله و حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا محمدی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بقیه الله شیراز از خانواده‌های تعدادی از شهدای شهرستان شیراز دیدار کرد.
به گزارش ناحیه بقیه الله شیراز قناعتی فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز و حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا محمدی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیه الله شیراز از خانواده‌های تعدادی از شهدای شهرستان شیراز  دیدار کرد.  قناعتی در دیدار با خانواده های معظم شهیدان  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 15000 شهید گلگون کفن استان فارس اظهار کرد: شهدای عزیزمان درس پاسداری و دفاع از حریم امامت و ولایت را از بی بی دو عالم، حضرت زهرای مرضیه(س) آموختند. وی افزود: شهیدان به خون خود غلتیدند تا اسلام زنده بماند و اگر شهیدان نبودند عزت افتخار امروز را نداشتیم، درواقع شهدا سند مظلومیت اسلام در جهان هستند که زیر نفوذ استکبار جهانی قرارگرفته است.
حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا محمدی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیه الله شیراز نیز تصریح کرد: کمالات شهدا خیلی زیاد است و خداوند هم مانند ما انسان‌ها با گزینش خود جنس خوب را انتخاب کرده است زیرا شهید از بین انسان‌ها بهترین است و شهدا موجب سربلندی و عزت کشور هستند و یاد و خاطره این عزیزان را باید همواره گرامی داشت.ديدار با خانواده معظم شهدا از وظايف ماست و حضور در كنار خانواده معظم شهدا توفيق الهي براي مسئولان نظام اسلامي است. وي تصريح کرد: خون شهيدان والامقام وصبر و بردباري خانواده هاي معزز آنان، عزت و اقتدار را براي نظام جمهوري اسلامي ايران در جهان به ارمغان آورد.
والدین معظم شهدا نیز ضمن بیان خاطراتی از فرزندان شهیدشان، جوانان را بر ادامه راه شهدا و اطاعت از فرامین رهبری سفارش و توصیه نمودند.


نام:
ایمیل:
* نظر: