يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۲۵:۵۷
کد خبر: ۵۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳
زارع:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: هرکسی که دغدغه انقلاب دارد بسیجی است وبسیج هنرمندان می بایست در زمینه های انقلابی ورود پیدا کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس در جلسه شورای عالی قشر این سازمان بیان داشت: در این شورا باید تصویر مطلوب ونقشه راه در کانون های بسیج هنرمندان فارس را بررسی نمود.

نیمازارع افزود: باید درشورای عالی قشر برنامه سازی شود و درکانون ها نیز این برنامه راهبردی اجرا شود.

زارع با اشاره به مطالعه میدانی اعضای شورای عالی قشر بسیج هنرمندان فارس ابراز داشت: اعضای شورای عالی قشرمی توانند ازکانون های بسیج هنرمندان دراستان بازدید و بصورت میدانی کانونها را موردمطالعه قرار دهند تا بسیاری از مشکلات کانون های بسیج هنرمندان فارس که پیشتر بصورت مشترک هستند تبیین شود. 

زارع اضافه داشت: در سازمان بسیج هنرمندان فارس اتاق فکری شکل گرفته است که در آن به تولید فکر پرداخته می شود، شورای عالی قشر نیز بایستی این فکر را تصحیح کندتا تلاقی با این شورا نداشته باشد.

زارع تصریح نمود: از اعضای شورای عالی قشر می توان افرادی را برگزید و به اتاق فکر اضافه نمودتا برنامه های مصوب در جلسات شورای عالی قشر را به کانون ها ارائه نمایند و کانون هاهم برنامه ها را تخصصی اجراکنند. 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: