کد خبر: ۵۶۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
دکتر منصوری گفت: نگاه ما در بسیج اساتید نباید محدود به استان یا کشورمان باشد، بسیج اساتید باید بتواند زمینه ساز تشکیل تمدن نوین اسلامی در جهان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اساتید فارس، پنج شنبه شب، 31 اردیبهشت 94 همزمان با شب میلاد سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسین (ع) مراسم تکریم و معارفه مدیر ان کانون بسیج اساتید دانشگاه شیراز در باغ ارم  برگزار شد.

در این مراسم اساتید نماز مغرب و عشاء را به امامت حجت الاسلام نیری مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز اقامه کردند و پس از آن به قرائت دعای پرفیض کمیل و مولودی خوانی در شب میلاد امام حسین (ع) پرداختند.

   در ادامه جناب پرفسور زمانی مسئول بسیج اساتید فارس، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه پرخیر و برکت شعبان و میلاد امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت اباالفضل (ع) و خوش آمدگویی به اساتید، از دکتر پور احمدی با اهداء لوح یادبود، از طرف بسیج اساتید فارس جهت انجام تلاش های خالصانه و صادقانه تشکر و قدردانی کردند و آقای دکتر منصوری را به عنوان مدیر جدید این کانون معرفی و با اهداء حکم مسئولیت از ایشان خواستند تا با اراده و عزمی محکمتر در جهت تحقق اهداف بسیج در زمینه های مختلف: فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در این دانشگاه گام بردارند.

همچنین دکتر منصوری در ادامه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از حضور اساتید در این مراسم، از آقای دکتر پور احمدی نیز کمال تقدیر و تشکر را داشت.

ایشان سپس به تشریح برنامه های خود در بسیج اساتید پرداخت و بیان کردند که:

1- بنای کار ما در بسیج اساتید بر حمایت و کمک به دولت است، در واقع اساس کار بر تعامل با مسئولین و کارکنان دولت است اما باید دقت کرد که این به معنای نداشتن نقد از کارکردها و برنامه های دولت نیست. ایشان نقدهای اساتید را برای دولت و مسئولین یک سرمایه بیان کردند و این نکته را هم بیان کردند که نقدهای باید دارای چند ویژگی باشد مانند: ادب و احترام در آن رعایت شده باشد و اخلاق در آن درنظر گرفته شود تا بتواند به عنوان یک نقد سازنده و اثرگذار به آن تکیه کرد.

2- نگاه ما در بسیج اساتید نباید محدود به استان یا کشورمان باشد، بسیج اساتید باید بتواند زمینه ساز تشکیل تمدن نوین اسلامی در جهان باشد، که این کار ان شاالله با تلاش اساتید و دانشجویان و با هدایت بسیج اساتید در پرتو حاکمیت ملی و زبان ملی امکان­پذیر خواهد بود.

3-شاخص کار در بسیج اساتید فرمایشات مقام معظم رهبری است.

4- بسیج و بویژه بسیج اساتید به هیچ حزب یا جناحی تعلق ندارد، بلکه بسیج برای جامعه ما حکم یک پدر را خواهد داشت. تا بتواند با هدایت و راهنمایی های خود زمینه سعادت فرزندان خود که همان امت هست را فراهم بیاورد.

5- هدف در بسیج اساتید جذب حداکثری است. در بسیج اساتید امکان حضور برای همه اساتید وجود دارد.

6- بسیج اساتید تلاش خواهد کرد که با استفاده از ظرفیت اساتید و با همکاری مسئولین فرهنگی استان در رفع مسائل مختلف از جمله مسائل فرهنگی گام بردارد.





انتهای خبر/224224


نام:
ایمیل:
* نظر: