کد خبر: ۵۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۸
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز:
سرهنگ حسینی گفت: با به بهره برداری رسیدن پروژه های عمرانی حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شاهد افزایش محسوس امنیت در صدرا خواهیم بود

در مراسمی ویژه و با حضور مسئولان ارشد استان فارس و شیراز، سرهنگ حسینی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز، آيت ا.. ملک حسينی نماينده ولی فقيه در استان كهگيلويه و بويراحمد و همچنین مدیران شهر جدید صدرا، فاز اول اکو پارک این شهر جدید افتتاح شد.

شهروندان صدرا شایسته بهترین ها هستند/ مسئولان نگاه ویژه ای به بحث فرهنگ در صدرا داشته باشند

اکو پارک صدرا با ۶۰ هکتار وسعت به عنوان بزرگترین اکو پارک کشور مطرح شده است. فاز اول اكو پارک صدرا در زمينی به مساحت بیش از 30 هكتار و با بودجه ای نزدیک به 4 میلیارد تومان در ورودی صدرا احداث شده است و بخش های مختلفی نظیر مدرسه بین المللی محیط زیست، باغ گیاه شناسی با تنوع گونه های گیاهی ارزشمند، تونل حیوانات، آکواریوم دریایی با گونه های متنوع و منحصر به فرد جانواری، ساخت دریاچه و مرداب با بهره گیری از اکوسیستم های طبیعی و ایجاد کمپ ورزشی حرفه ای ویژه بانوان نیز برای آن پیش بینی شده است؛ علاوه بر این ، چندین سایت تخصصی از جمله سایت جنگل بارانی، سایت زراعت و برخی سایت های آموزشی دیگر نیز در اکو پارک صدرا در نظر گرفته شده است. گفته می شود بازيافت زباله و فاضلاب این اکو پارک تا 100 درصد انجام می ‌شود، منبع تامين انرژی آن خورشيد و مصالح به‌كار رفته در ايجاد سازه‌ها همه بومی و سازگار با طبيعت هستند.

شهروندان صدرا شایسته بهترین ها هستند/ مسئولان نگاه ویژه ای به بحث فرهنگ در صدرا داشته باشند

سرهنگ سید حسین حسینی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز در حاشیه این مراسم گفت: افتتاح اکوپارک صدرا اقدامی قابل تقدیر است، این شهر جدید در شمالغرب شیراز با جمعیتی بیش از صد هزار نفر همچنان به صورت روز افزون در حال رشد و توسعه می باشد و این خود نیاز این شهر جدید به توسعه زیرساخت ها را بیش از پیش نمایان می سازد، البته در طول سال های گذشته اغلب ظرفیت های این شهر جدید دیده نشده اند، شهروندان صدرا شایسته بهترین ها هستند.

شهروندان صدرا شایسته بهترین ها هستند/ مسئولان نگاه ویژه ای به بحث فرهنگ در صدرا داشته باشند

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: با به بهره برداری رسیدن پروژه های عمرانی حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شاهد افزایش محسوس امنیت در صدرا خواهیم بود البته در کنار آن هدف اصلی ما بهبود و ارتقا وضعیت فرهنگ در این شهر جدید است،امیدواریم مسئولان نیز نگاه ویژه ای به بحث فرهنگ در صدرا داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: