جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۱۴:۵۶
کد خبر: ۵۷۰۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱
به مناسبت اعیاد شعبانیه و روزجانباز شورای مدیران سازمان بسیج هنرمندان فارس با احمدعلی باروتی، هنرمندجانباز دیدار نمودند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، به مناسبت اعیاد شعبانیه و روزجانباز، روزگذشته، شورای مدیران سازمان بسیج هنرمندان فارس با احمدعلی باروتی، هنرمندجانباز دیدار نمودند.

دراین دیدار باروتی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، درخصوص فعالیت های سازمان بسیج هنرمندان فارس

مطالبی را جویا شدند.

باروتی در معرفی خود بیان داشت:  متولد سال 1335 شهرستان استهبان هستم و تحصيلات ابتدائی و متوسطه را در همان شهر و دوره عالی را در شيراز گذرانده ام؛ در سال 1361 به استخدام آموزش و پرورش درآمدم و مدرك معادل دكترای فلسفه و حكمت الهی را از دانشگاه فردوسی مشهد دريافت كرده ام.

باروتی افزود: مدرك هنری فوق ممتاز خوشنويسی را در سال 70 از انجمن خوشنويسان ايران دريافت داشته و تاكنون در مسابقات هنری بسياری مقام كسب كرده ام از جمله در سال 70 بين دانشجويان خوشنويس كشور رتبه دوم در خط نسخ، در سال 76 بين معلمان خوشنويس كشور رتبه دوم در خط نستعليق و در مسابقات خوشنويسان استان فارس در بهمن 79 مقام دوم خط نستعليق را به دست آوردم.

 

باروتی با اشاره به حضور خود درجبهه دفاع مقدس بیان داشت: اينجانب 7 بار به جبهه اعزام شدم و در جبهه كلاس آموزش قرآن، اخلاق و خوشنويسي داشتم. دو بار نيز همراه با هنرجويان خود عازم جبهه شدم كه يكبار در بندر فاو و ديگر بار در بندر ماهشهر بوديم و در آنجا فعاليتهاي هنری و تبليغاتی داشتيم. در بندر فاو در مسجد فاو و اطراف آن آيات قرآن و احاديث را با خط زيبايی نوشتيم و در داخل مسجد كتيبه زيبايی از آيات قرآن نوشته ام و در همان بندر فاو بود كه شيميايی شدم.

 

باروتی هنر خوشنویسی را نزد مرحوم استاد دیرین آموخت ودر این رابطه ابراز داشت: در ابتدا خوشنويسی را نزد استاد مهاجر و مرحوم ديرين در شيراز و سپس از محضر عبدالله فرادی در تهران و همچنين به صورت مكاتبهاي با استاد اميرخانی آموختم. نقاشی و طراحی را نزد مرحوم استاد اژدری در شيراز ياد گرفتم.

 

درپایان از احمدعلی باروتی، هنرمند ایثارگر تجلیل به عمل آمد.  




انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
هنرمند
|
ROMANIA
|
11:22 - 1394/03/20
0
0
آفرین بر شما بسیجیان هنرمند و نمونه
نام:
ایمیل:
* نظر: