جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۱۴:۰۷
کد خبر: ۵۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
به سرکردگان استکبار جهانی اعلام می نماییم که ما توافق مذاکرات را در زیر شبح تهدید و تحمیل پذیرا نخواهیم بود و چون گذشته در مقابل نقشه ها و توطئه های شوم و شیطانی آمریکا و همدستان نابلدشان سر خم نخواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، شورای عالی قشر سازمان بسیج هنرمندان فارس بیانیه ای را درخصوص مذاکرات هسته ای ودر جوابیه به گزاره برگ امریکا را صادر نموده است.

متن بیانیه به این شرح است:

 

" با افتخار ملی ، نظام جمهوری اسلامی ایران با رهپویی از کلام نورانی امام شهدا ( رضوان الله تعالی علیه ) و حمایت و هدایت عالمانه مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) و حضور صمیمانه مردم فهیم و مبارز و تلاش بی شائبه دولتمردان فخیم و ایمانی مان با صلابت و وقار پایا ست.

پیرو نامگذاری شعار امسال مبنی بر " همدلی و همزبانی دولت و ملت " ؛ ملت شریف و غیور همیشه در میدان کشورمان در مقابله با انتشار گزاره برگ آمریکا بیانیه ای را در راستای اهداف و اصول فرجامین  مذاکرات هسته ای صادر نمود که این هشدار  تاریخی را  که  " ما توافق مذاکرات را در زیر شبح تهدید و تحمیل پذیرا نخواهیم بود و چون گذشته در مقابل نقشه ها و توطئه های شوم و شیطانی آمریکا و همدستان نابلدشان سر خم نخواهیم کرد " به سرکردگان استکبار جهانی اعلام نمود.

ادیبان و هنرمندان بسیجی استان فارس بااستعانت از آموزه های قرآنی و با ایمان و اردات وافر به حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (علیه السلام ) و با پیروی صریح  از مواضع  مقام معظم رهبری و مقامات عالی کشور و گزاره برگ ملت بزرگ ایران ، در این بیانیه اعلام می دارند توافقات مذاکرات هسته ای را برابر اصول شش گانه  پذیرا می باشند و در صورت عدم احترام به انجام تعهدات ذیل، هر گونه امضاء و توافق را تایید و حمایت نمی نماید.

اصل یکم : تمامی تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید یکجا و همزمان با امضاء توافقنامه کاملا لغو شود ( نه تعلیق ) و به هیچ شرطی موکول نشود.

اصل دوم : دستاوردهای هسته ای و میزان غنی سازی باید در حد نیازهای واقعی کشور حفظ و تقویت شود. 

اصل سوم : هیچ محدودیتی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت های علمی و فنی در امور هسته ای وجود نداشته باشد.

اصل چهارم : نظارت ها و بازرسی ها در حد متعارف بین الملی باشد و هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین المللی پذیرفته نیست.

اصل پنجم : هیچ گونه نظارت بر مراکز نظامی و امنیتی و اعمال محدودیت برای نیروهای مسلح پذیرفته نیست.

اصل ششم : تعهدات مندرج در توافقنامه هسته ای باید دوجانبه و همزمان برگشت پذیر باشد و در صورت نقض عهد دشمن، ما هم بتوانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم.

ادیبان و هنرمندان بسیجی فارس به جد ثابت می کنند که با بهره گیری آموزه های مکتب عاشورای حسینی ، سلاح  قلم های بیدارشان در این نبرد نرم ، هوشیارانه و بصیرانه در انتظار  جهاد ادبی و هنری  می باشد و همچون الگوی نامدارشان سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی آماده حفظ خون پاک شهدای اسلام و انقلاب و حراست منافع ملی و میهنی این خاک پر گهر هستند.

امید است در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) سنگر فرهنگ و ادب و هنر اقلابی اسلامی با رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت مستدام بماند.

 

والسلام و علیکم والرحمه الله وبرکاته

خردادماه 1394

شورای عالی بسیج هنرمندان استان فارس"

 

 انتهای پیام/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: