دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۰۴:۵۰
کد خبر: ۵۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷
مهندس ذوالانوار در هیئت عاشقان ولایت زرقان :
مهندس ذوالانوار تاکید کرد که تحریم ها ذره ای ترک برنداشته اند و بالعکس حتی مارا از لحاظ دارویی هم تحریم کرده اند و مشتری های نفت مارا هم به سمت سعودی ها برده اند و با اختیارات خود در دنیای اینترنت، و ارتباط بین بانک های جهانی،نمیگذارند پول های ما نیز برگردد. و دکتر قادری نیز گفت :حتی با برداشته شدن تحریم ها هم،برخی از مشکلات وجود خواهند داشت و تنها با اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از ظرفیت های داخلی،می توانیم بر تحریم ها و دیگر مشکلات اقتصادي مردم غلبه کنیم.

به گزارش تنویر زرقان امروز دهم خرداد ماه جلسه هیئت عاشقان ولایت سپاه زرقان با حضور دونفر از نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این جلسه ابتدا پس از خوش آمد گویی و خیر مقدم توسط فرمانده محترم این ناحیه،سرگرد مجید علی پور،حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی،امام جمعه اسبق شهر لپوئی،دقایقی را با موضوعیت معنویات و فضائل ماه شعبان سخن گفت وبه استناد بر احادیث،گفت : اهل بیت ما همان کشتی نجات در دل اقیانوس ها و آبهای دنیا هستند و فاصله گرفتن از این کشتی،قطعا گمراهی و غرق شدن در ذلت ها ست.

پس از وی مهندس ذوالانوار با موضوع مهم فوائد و خوبی های دارا بودن انرژی هسته ای در مملکت، سخنان خودرا آغاز کرد و خاطرنشان کرد که نداشتن هیچ گونه آلاینده و الزامات وجود این نوع انرژی در تمامی عرصه های سوخت و صنعت و ... ،نشان از اهمیت این موضوع در یک مملکت بزرگ است.

وی افزود که طبق نظر سنجی از مردم دریافته اند که اکثریت مردم گمان می کنند که اگر موضوع مذاکره هسته ای حل بشود،تمامی مشکلات اقتصادي و بیکاری و دیگر چیزها ازبین خواهد رفت و همه چیز به شکل  ایده آل خواهد رسید،اما مردم باید متوجه این موضوع بشوند که در عمل واقعا اینطور نیست و ماباید بیشتر تمرکز خود را به داخل کشور و موضوع اقتصاد مقاومتی بگذاریم و البته مذاکره کنندگان هم باید خطوط قرمز را رعایت کنند .

مهندس ذوالانوار تاکید کرد که تحریم ها ذره ای ترک برنداشته اند ،و بالعکس، حتی مارا از لحاظ دارویی هم تحریم کرده اند و مشتری های نفت مارا هم به سمت سعودی ها برده اند و با اختیارات خود در دنیای اینترنت و ارتباط بین بانک های جهانی،نمیگذارند پول های ما نیز برگردد.

مهندس ذوالانوار  موضوع مشکلات ما در پرتاب ماهواره به فضا را نیز به میان کشید و گفت ما می خواهیم با اینکار یکی از وظایف جمهوری اسلامی که همان رساندن ندای قرآن به جهانیان است را ادا کنیم.

وی افزود که بازدید کشورهای دیگر از مراکز نظامی ما،بازجویی آنها از دانشمندان  هسته ای ما و از کار انداختن تاسیسات هسته ای ما،کاری کاملا غیر منطقی ست و مذاکره کنندگان هم این را به خوبی می دانند و در پایان با استناد به آیاتی از قرآن کریم،گفت که ما باید فقط به خداوند توکل داشته باشیم و هیچوقت حتی از مرگ هم هراسی نداشته باشیم.

پس از او، دکتر قادری،عضو دیگری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی،دقایقی را با همین موضوعات به سخنرانی پرداخت.وی سخنان خود را با این سوال آغاز کرد که آیا مشکلات معیشتی ملت ما با مذاکره حل خواهد شد؟ ودر پاسخ خود گفت : علاوه بر این که مشکلات ما با مذاکره حل نخواهد شد،حتی با برداشته شدن تحریم ها هم،برخی از مشکلات وجود خواهند داشت و تنها با اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از ظرفیت های داخلی،می توانیم بر تحریم ها و دیگر مشکلات معیشتی مردم غلبه کنیم.

دکتر قادری پس از آن به موضوع مشکلات منطقه ای پرداخت و به عدم قطع ارتباط ما با کشور ترکیه هم اشاره ای داشت و گفت : موقعیت منطقه ای ما نشان داده که خود ما باید به تمامی تکنولوژی ها، اعم از موضوعات هوافضا ، پزشکی و غیره دست پیدا کنیم و حتما باید در موضوعات مهمی مثل صنعت و معدن ،اقدامات و پیشرفت ها را بالفعل کنیم.

وی در پاسخ یکی از حضار برای تاسیس فاز 2 پالایشگاه و وجود هوای آلوده در منطقه،گفت : ما هیچ اصراری مبنی بر تاسیس این پالایشگاه نزدیک زرقان نداریم اما وجود این پالایشگاه در استان فارس،ضروریست.

و البته در پاسخ یکی دیگر از حضار مبنی بر ارتقاء بخش زرقان به شهرستان،گفت که چون بخش زرقان یک بخش پرتراکم محسوب می شود،حداقل جمعیت برای این اقدام، 120 هزار نفر است و ما فعلا مجبوریم از بخشنامه دیگری مبنی بر قدمت بالای 70 سال شهر استفاده کنیم و انشالله با پیگيری های بیشتر،به  این مهم نیز دست پیدا خواهیم کرد.



مشکلات معیشتی مردم،بامذاکره حل نخواهد شد

مشکلات معیشتی مردم،بامذاکره حل نخواهد شد

مشکلات معیشتی مردم،بامذاکره حل نخواهد شد

مشکلات معیشتی مردم،بامذاکره حل نخواهد شد

مشکلات معیشتی مردم،بامذاکره حل نخواهد شد

مشکلات معیشتی مردم،بامذاکره حل نخواهد شد

مشکلات معیشتی مردم،بامذاکره حل نخواهد شد

مشکلات معیشتی مردم،بامذاکره حل نخواهد شد

مشکلات معیشتی مردم،بامذاکره حل نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: