آخرین اخبار
کد خبر: ۵۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان:
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان با اشاره به حمایت از متحصنین دانشگاه شیراز گفت: دانشجویان دانشگاه های جنوب کشور تنها نیستند و ما در کنار هم یک کوه عظیم هستیم.

میلاد بهمئی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان با اشاره به این که در بعد دیپلماسی دولت یازدهم جای خداقوت به مذاکره کننده گان وجود دارد، گفت:خادمین ملت ما در حال انجام وظیفه هستند و برای آنها آرزوی موفقیت داریم.

وی با بیان این که باید مطالبه رهبری نظام و مردم است مدام تذکر داده شود، ادامه داد: حساسیت هایی وجود دارد زیرا بحث روی ارث پدری فلان مسؤل یا فلان جناح نیست؛ بحث، بحث منافع ملی و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

بهمئی اضافه کرد: اینکه ما بخواهیم به هر قیمتی به توافق برسیم ولو اینکه توافق بد هم باشد، این کاملا خطا و غلط است. توافقی که در آن مراکز نظامی ما در دسترس غربی ها باشد و بازرسی های بی چون و چرا در آن پذیرفته شود قطعا مردود و غیر قابل قبول است

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان افزود: پذیرش این بند بازرسی ها قطعا خلاف منطق است و اگر پذیرفته شود کار احمقانه و ابلهانه ای است.

وی بیان کرد: پیشرفت علمی و حفظ اقتدار نظام بوسیله ی علم، از ضروریات و خطوط قرمز مذاکرات است. ملت شریف ایران در راهپیمایی ها و تجمع های اخیرشان تا کید کردند که پیشرفت علمی کشور به هیچ وجه نباید متوقف و کند شود؛ صراحتا اعلام کرده اند که اجازه مصاحبه با دانشمندان هسته ای نمی دهیم و این کار مسخره است.

بهمئی گفت: قطعا طرف مقابل گستاخ تر شده و حتی خواهان بازرسی منازل مسولان ما هم خواهد شد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان در پایان افزود: از مطالبه گری، آرمانگرایی و حقانیت نیروهای انقلابی و بصیر در تحصن دانشگاه شیراز حمایت قاطع می کنیم و در کنارتان هستیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: