آخرین اخبار
کد خبر: ۵۷۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷
اعلام حمایت مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان البرز از متحصنین؛
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان البرز با اعلام حمایت از تحصن دانشجویان جنوب کشور در دانشگاه شیراز به خبرنگار ما گفت: فضای خفقانی که دولت حاکم کرده است خون دانشجویان را به جوش آورده است. اگر دولت و مسئولین وزارت خارجه به دانشجویان متحصن در شیراز پاسخ ندهند این چنین تحصن هایی در کشور فراگیر می شود.
علی فلاحت کار مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان البرز با اعلام حمایت از تحصن دانشجویان جنوب کشور در دانشگاه شیراز به خبرنگار ما گفت: فضای خفقانی که دولت حاکم کرده است خون دانشجویان را به جوش آورده است. اگر دولت و مسئولین وزارت خارجه به دانشجویان متحصن در شیراز پاسخ ندهند این چنین تحصن هایی در کشور فراگیر می شود.

وی اظهار داشت:دانشجویان سراسر کشور در راستای رسالت تاریخی که حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به آنها سپرده اند در مورد مذاکرات اتمی که متاسفانه دولت نتیجه آن را به زندگی حال حاضر و چند ده سال آینده مملکت گره زده است ، نقطه نظراتی دارند که باید شنیده شود.

عضو شورای تبیین مواضع کشور گفت:متاسفانه ما در طول این دوسال که از عمر دولت اعتدال گذشته است مشاهده کرده ایم که دولتی ها اجازه سخن گفتن به دانشجویان را نداده اند، حال یا قشر دانشجو برایشان مهم نیست یا این که از سخن گفتن دانشجویان هراس دارند. متاسفانه شخص رئیس جمهور هم که مدام شعار آزادی بیان میدهند تا در این مدت یکبار هم به سخنان دانشجویان گوش فرا نداده اند.
نتیجه این اقدام دولت شده است بغض فروخفته ای در حنجره ی آزادیخواه و عزت خواه دانشجویان سراسر کشور است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان البرز افزود:در دو روز گذشته مشاهده کرده ایم که در جای جای کشور تجمعات اعتراضی توسط دانشجویان برگذار شده است. یکی از بزرگترین این تجمعات ، تحصن دانشجویی در دانشگاه شیراز در اعتراض به زیاده خواهی های آمریکا است که متاسفانه هنوز دولت برای رسیدگی و پاسخگویی به دانشجویان اقدامی نکرده است.
حال سوال اینجاست که چرا دولت نباید صدای دانشجویان را بشنود؟ چرا دولت و وزارت علوم در دانشگاه ها فضای خفقان و رکود ایجاد کرده اند؟ باید از دولت پرسید چه بلایی در این دوسال بر سر دانشجویان آورده است که در حین امتحانات پایان ترم به جای درس خواندن برای امتحانات دست به تجمع زده اند؟

وی در پایان خاطرنشان کرد:دانشجویان از بی اعتمادی به امریکایی ها و جلوگیری از تجمعات قانونی توسط دولتی ها به خانه خدا پناه برده اند. ما دانشجویان استان البرز حمایت خود را از این گردهمایی های دانشجویی در راستای بصیرت افزایی و روشنگری که رسالت جنبش دانشجویی است اعلام می کنیم و به مسئولین دولت می گوییم اگر پاسخ خواسته شده به متحصنین دانشگاه شیراز که نماینده ما و دانشجویان تمامی کشور هستند داده نشود، این تحصن ها و تجمعات در سرتاسر کشور انجام خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: