يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۲۷:۱۲
کد خبر: ۵۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
امام جمعه مهر:
سایت بسیج طلاب- امام جمعه مهر گفت: همان طور که مقام معظم رهبری بیان کردند بنای کشور ایران مذاکرات است و اصل مذاکرات را برای شفاف سازی که اهل منطق هستیم ادامه خواهیم داد.

حجت الاسلام سید حنان حسینی امام جمعه شهرستان مهر در گفت و گو با خبرنگار سایت بسیج طلاب در فارس گفت: با توجه به این که دشمن را شیطان بزرگ می دانیم و هر لحظه امکان خدعه از سوی طرف مقابل وجود دارد از  این رو مسؤولان باید احتیاط لازم را در مذاکرات انجام دهند.

وی در ادامه افزود: تلاش برای دستیابی به انرژی هسته ای که جمهوری اسلامی ایران را به هدف هسته ای خود می رساند وظیفه ای ملی است و دولت ایران بر خلاف اهداف آمریکا این هدف را خواهد دنبال کرد.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: تیم مذاکره کننده باید در برابر زیاده خواهی های طرف مقابل ایستادگی کند و خطوط قرمز نظام را که از سوی مقام معظم رهبری ترسیم شده را مراعت کنند و خواسته های مردم را به طرف مقابل القا کنند.

وی خاطرنشان کرد:به رسمیت شناختن کشور ایران به عنوان یک کشور هسته ای نقاط قوتی برای مردم ایران به شمار می رود.

امام جمعه مهر ابراز داشت: دستاورد های ما باید در این مذاکرات حفظ شود از این رو  اگر دستاورهای ما در این مذاکرات حفظ نشود دیگر این مذاکرات نمی تواند توافق مطلوبی برای ما داشته باشد

وی تصریح کرد: بازرسی های ویژه و فراتر از عرف بین الملل در واقع یک نوع زیاده خواهی از طرف مقابل است از این رو تیم مذاکره کننده باید زیر بار این بازرسی های فراتر از حد بین الملل نروند.

حجت الاسلام حسینی در پایان یادآور شد: از دست دادن شاخصه های نظام جمهوری اسلامی ایران سبب شکست کشور ایران در این مذاکرات خواهد شد از این رو باید مواظب نیرنگ های طرف مقابل در این مذاکرات باشیم.
انتهای پیام/244244
نام:
ایمیل:
* نظر: