يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۵۳:۴۴
کد خبر: ۵۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸
امام جمعه حاجی آباد:
انتقاد بايد با لحن خوب و منصفانه باشد و هدف از آن نيز بي‏آبرويي و سبك كردن طرف مقابل نباشد كه اين روش قطعاً غلط است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه زرین دشت  نماز جمعه این هفته شهر حاجی اباد به امامت حجت الاسلام بازیار برگزار شد.
وی در سخنان خود پیرامون بحث مذاکرات هسته ایی با اشاره به انتقادات پیرامون مسائل مذاکرات گفت که در بحث مذاکرات اخیرا انتقادها شدت گرفته است و بویژه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی حمله ها زیاد شده است.نکته اول اینکه خوب پیداست که غالب این انتقادها غرض ورزی است و در راستای تخریب چهره رقیب در فعالیتهای سیاسی است اما دولت محترم هم به دو نکته توجه فرماید اول اینکه با پاسخ های تند دادن به منتقدین فضای کشور را دو قطبی ننماید همان طور که رهبر معظم توصیه فرمودند: آقاي رئيس‏جمهور از برخي انتقادها ناراحتند كه البته در برخي موارد هم واقعاً حق با ايشان است و برخي انتقادها، تند و گاهي غيرمنصفانه هستند لزومي ندارد كه انسان بخواهد به هر مطلب يا انتقادي، پاسخ دهد زيرا در برخي موارد سكوت بهتر است ضمن آن‏كه هر حرفي هم كه بر ضد ما زده شود اين‏گونه نيست كه حتماً در ذهن افراد جامعه تأثير بگذارد و مورد قبول قرار گيرد.

وی همچنین گفت که انتقاد بايد باشد اما انتقاد بايد با لحن خوب و منصفانه باشد و هدف از آن نيز بي‏آبرويي و سبك كردن طرف مقابل نباشد كه اين روش قطعاً غلط است.

پاسخ به انتقادها هم بايد منطقي و با خونسردي داده شود.
در باب مسائل شهرستان هم تشکر داریم هم انتقاد
تشکر اول از فعالیت نیروی انتظامی ودادستانی محترم در برقراری امنیت هست که بویژه نیروی انتظامی نسبت به سابق فعالتر و کارآمد تر بوده است واین کشف اخیر 200 کیلوگرم تریاک این نیرو قابل تقدیر است.

 

و انتقاد از عملکرد اداره مسکن وشهرسازی و شهرداری است نسبت به ورودی شهر که همیشه خواست مردم بوده وتا الان با وعده وعیدها کار سرعت آنچنانی نداشته لذا در خواست داریم زودتر عملیات آسفالت ریزی شروع شود که در غیر اینصورت مردم عزیز بیشتر از یک هفته دیگر به شما فرصت نمیدهند و بعد از ان طومار نوشته می شود برای استان تا استان تعیین تکلیف کند.

 

در رابطه با بلوار مسکن مهر هم بیشتر از یک هفته فرصت داده نمی شود شهرداری جدا خوب کار می کند و مردم هم خوب می بینند و متوجه هستند اما ضرورت بلوار ورودی مسکن مهر بیشتر است.

 

وی همچنین در سخنان خود تذکری هم به مسئولین ستاد نماز جمعه دادند و افزدوند که هفته قبل دونفر را مامور نمودم برای خرید یک دستگاه اتوبوس برای ایاب و ذهاب نمازگزاران جمعه ، اما رفتند شیراز یک دور زدند و برگشتند اگر تا اخراین هفته اتوبوس خرید داری نشود با تمام اعضای ستاد برخورد میشود لذا مسئول ستاد نماز جمعه سریع پیگیر خرید اتوبوس شود.

انتهای مطلب/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: