يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۰۷:۵۰
کد خبر: ۵۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
آیت الله ایمانی:
سایت بسیج طلاب- نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس گفت: در مذاکرات هسته ای باید عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد حفظ شود.

آیت الله اسد الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در گفت و گو با خبرنگار سایت بسیج طلاب در فارس با اشاره به این که عزت ایران باید در مذاکرات حفظ شودگفت: باید به طور جزئی تحقیق و نوآوری کشور ایران محدودیت نداشته باشد و آن چه که کشور ایران برای غنی سازی نیاز دارد بتواند برای آن نیاز ها غنی سازی لازم را در کشور داشته باشد.

وی در ادامه با بیان این که باید به پارامترهای مقام معظم رهبری عمل شود افزود: نکاتی که مقام معظم رهبری مطرح کردند یک پارامتر هایی است که عملا باید در مذاکرات، نوشته ها، کلیات و جزئیات مورد توجه قرار گیرد و عدول از آن سبب شکست در مذاکرات خواهد شد.

آیت الله ایمانی اظهار داشت: بیانیه یک چهار چوب کلی است مثل قانون اساسی، که قوانین مجلس باید قانون اساسی را از اجمال در بیاورد، و طبق این بیانیه هم الزام آور نبوده، برای همین هم دشمن یک فضای تبلیغاتی وسیعی را باز کرد.

وی با اشاره به این که پذیرش رژیم بازرسی های ویژه و فراتر از عرف بین الملل برای کشور ایران یک  تحقیر است خاطرنشان کرد: ملت ایران که برای حفظ عزت خود و سربلندی خود هزارگونه  فداکاری داشته است قطعا زیر بار این قضیه نخواهد رفت که بخوهد پذیرش بازرسی های ویژه را بپذیرد.

پذیرش بازرسی های ویژه برای ایران یک تحقیر است

نماینده ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: دنیای غرب از طریق پذیرش رژیم بازرسی های غرب و فراتر از عرف بین الملل  می خواهد اهداف جاسوسی خود را دنبال کند،  و اگر بخواهد بازرسی ها از حد معمول عبور کند جاسوس های آن ها دستشان باز خواهد شود و می توانند اطلاعات مهرمانه ما را شناسایی کنند.

نخ تسبیح اقتصاد مقاومتی تولید داخلی است

وی با بیان این که کشور ایران 36 سال است که آزمون و خطا انجام می دهید تصریح کرد: دولت های ما در مسائل اقتصادی با قاعده آزمون و خطا پیش می روند هر روز در هر مجموعه ای با یک روش خاصی یک حرکت را تعقیب می کنند از این رو مقام معظم رهبری به خاطر آشفتگی های بازار اقتصاد، اقتصاد مقاومتی را پیشنهاد دادند.

آیت الله ایمانی اذعان داشت: اقتصاد مقاومتی حاصل تجارب 36 ساله، آزمون و خطاهایی که انجام گرفته، نظر دانشمندانی است که  به این راهبرد رسیده اند.

وی با اشاره به این که داشتن اقتصاد خوب نیاز به برنامه ریزی دارد ادامه داد: بنابراین این اقتصاد مقاومتی که حاصل تجارب 36 ساله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است ریشه، اساس، هویت و ماهیتش توجه به درون جامعه است، از این رو نخ تسبیح اقتصاد مقاومتی تولید و بالا رفتن سطح اشتغال و تولید ملی است، ما اگر بخواهیم اقتصاد مقاومتی داشته باشیم باید بر اساس آن چه داریم برنامه ریزی کنیم و برنامه های خودمان را جلو ببریم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در پایان با بیان این که باید مواظب خدعه دشمن باشیم ابراز داشت: باید با هشیاری و بیداری دشمن را دشمن بدانیم، لبخند دشمن را دلیل دوستی آن ندانیم و اگر سوابق آن مد نظر ما باشد در کلماتی که انتخاب می کنیم حساب شده و دقت نظر داریم که شفاف سازی شود و جای سوء استفاده به وجود نیاید.
انتهای پیام/244244
نام:
ایمیل:
* نظر: