شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۵۴:۴۳
کد خبر: ۵۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
مسؤول سازمان بسیج طلاب فارس:
سایت بسیج طلاب- مسؤول بسیج طلاب در فارس گفت: انسان باید در این دنیا و دنیای آخرت جواب گوی کارهای خود باشد.

به گزارش خبرنگار سایت بسیج طلاب در فارس حجت الاسلام سید قاسم کاظمی نسب مسؤول بسیج طلاب فارس در جلسه ای با حضور پاسداران که در بسیج طلاب برگزار شد با اشاره به تفسیر آیه اول سوره تغابن گفت: یُسَبِّحُ لِلَّهِ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأرْضِ لَهُ الْمُلْکُ وَلَهُ الْحَمْدُ وَهُوَ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ.

وی در ادامه افزود: اين سوره نيز با تسبيح خداوند آغاز مى‏شود، خداوندى كه مالك و حاكم بر كل جهان هستى، و قادر بر همه چيز است.

حجت الاسلام کاظمی نسب اظهار داشت: مى‏فرمايد: «آنچه در آسمانها و آنچه در زمين است براى خدا تسبيح مى‏گويند» (يسبح لله ما فى السماوات و ما فى الارض).

وی ادامه داد: مالکیت و حکومت از آن اوست، له الملک؛ و به همین دلیل تمام حمد و ستایش نیز به ذات پاک او بر می گردد، و له الحمد؛ و او بر همه چیز تواناست، و هو کل شی قدیر.

مسؤول بسیج طلاب فارس خاطرنشان کرد: بر چهار دسته تقسیم می شوند که دسته اول آن ها گروهی است که هم قلبن ایمان دارند و هم به وظیفه خود عمل می کنند که این گروه همان مومنان واقعی هستند.

وی تصریح داشت: دومین گروه از اها آن هایی هستند که قلبا ایمان دارند ولی به وظیفه خود عمل نمی کنند مثل گروه داعش که قرآن را در دست دارند ولی برخلاف آن عمل می کنند.

حجت الاسلام کاظمی نسب اذعان کرد: سومین گروه از انسان ها گروهی است که قلبن ایمان ندارند ولی در واقه به وظیفه خود عمل می کنند که این گروه منافق می گوییند.

وی در پایان ابراز داشت: چهارمین گروه از انسان ها گروهی است که نه قلبن عمل می کنند و نه به وظیفه خود عمل می کنند.

انتهای پیام /244244

نام:
ایمیل:
* نظر: