يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۰۵:۲۰
کد خبر: ۵۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
آیت الله دستغیب:
سایت بسیج طلاب- تولیت مقدس آستان احمدی و محمدی احمد بن موسی با اشاره به این که دعا قرآن صاعد است گفت: وقتی می گوییم دعا قرآن صاعد است او ولی خدا و حجت خداوند است.

به گزارش خبرنگار سایت بسیج طلاب در فارس آیت الله سید علی اصفر دستیب  تولیت مقدس آستان احمدی و محمدی احمد بن موسی (شاهچراغ) در جلسه ای که بعد از ظهر امروز در مسجدالرضا با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد با بیانآیه 160 سوره مبارکه انعام گفت: من جاء بالحسنه فله عشر امثالها و من جاء بالسیئه فلا یجری الا مثلها و هم لا یظلمون.

وی با بیان ترجمعه آیه افزود: هر کس در دنیا عمل صالح و نیکی انجام دهد در آخرت 10 برابر آن پاداش خواهد گرفت و هرکس عمل بدی انجام دهد مطابق همان عمل به کیفر می رسد و همه چرز بر اساس عدالت است.

آیت الله دستغیب اظهار داشت: در قیامت انسان با اعمالش همراه است اگر اعمال نیک انجام داده باشـد بدون تردید ثواب همان اعمال نیک به اضافه ده برابر آن را خواهد گرفت و اگر عمل بدی را انجام داده باشد به کیفر همان عمل بد خواهد رسید .

وی تصریح داشت:باید شاکر خداوند باشیم که به هر عمل نیک ما 10برابر تا 700 برابر و بلکه بیشتر ثواب و پاداش می دهد و در برابر هر عمل بدی به همان اندازه کیفر می شویم. 

تولیت آستان مقدس احمد بن موسی اذعان داشت: خداوند نسبت به بندگان خود بسیار با لطف و با رحم است، در حدیث صحیح آمده است خداوند متعال به فرشتگان خود دستور داده است هرگاه عبد من قصد کار خیر و عمل نیکی کرد فقط بخاطر همان نیت و قصد یک درجه خیر و ثواب برای وی بنویسید و اگر به نیتش عمل کرد 10 برابر تا 700 برابر ثواب برایش بنویسید و اگر قصد انجام عمل شری کرد صبر کنید و چيزي ننویسید این نهایت فضل و لطف یزدان است.

وی ابراز داشت: هرچیزی در این دنیا گنجایشی دارد اما ظرفیت انسان پر شدنی نیست از این رو این ثواب و اجر ها ظرفیت انسان را پر نمی کند.

آیت الله دستغیب بیان کرد: فضل خداوند عظیم است و هرچه به بندگان خود ثواب بدهد از شان و منزلت خداوند کاسته نمی شود از این رو باید گفت که خداوند ذوالفضل العظیم است، همچنین خمیر مایه وجودی انسان از خداوند است ژس خواوند آگاهی را به این خاطر به انسان بخشیده است.

وی در پایان ابراز کرد: خداوند از باب رفعت بندگان خود را دوست دارد از این رو به خاطر هر کار نیکی که آن ها انجام می دهند چندین برابر برای آن ها ثواب می نویسد.
انتهای پیام/244244
نام:
ایمیل:
* نظر: