شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۴۴:۴۶
کد خبر: ۵۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
مسىوول دارالقران:
سایت بسیج طلاب- مسوول دارالقرآن گفت: این کلاس ها شامل حفظ سوره مبارکه یاسین می باشد که بالغ بر 3800 نفر مجموعا از آن بهرمند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار سایت بسیج طلاب در فارس سید حمید موسوی مسوول دارالقرآن کریم در نشست خبری که با حضور سید ولی الله محمودی نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس برگزار شد گفت: در طول ماه مبارک رمضان جاری تعداد 1600 جلد قرآن کریم به صورت رایگان در مناطق روستایی و محروم استان توزیع می گردد.

وی در ادامه افزود: فعالان قرآنی در مناطق محروم روستایی می توانند با ارائه در خواست مکتوب جهت در یافت به ادارات و نمایندگی های تابع تبلیغات اسلامی استان مراجعه کنند.

موسوی اظهار داشت: با مساعدت سازمان دار القرآن کریم تعداد 140 بسته فرهنگی جهت توزیع در موسسات و خانه های قرآنی شهری در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بسته های فرهنگی مذکور شامل بسته آموزشی قرآن ویژه خردسالان و همچنین بسته آموزش روانخوانی و روخوانی قرآن کریم ویژه بزرگسالان می باشد.

مسوول دار القرآن کریم تصریح داشت: یک دوره آموزشی روخوانی و روانخوانی با همکاری سپاه فجر در طول ماه مبارک انجام خواهد شد.

انجام طرح با قرآن در رمضان در جوار مرقد حافظ

وی بیان کرد: از شاخص ترین فعالیت های قرآنی ماه مبارک رمضان در سال جاری اجرای طرح با قرآن در رمضان، جزء خوانی قرآن کریم در جوار مرقد حافظ و مفسر قرآن کریم، حافظ علیه الرحمه می باشد.

موسوی ابراز داشت: این محفل نورانی همه روزه از ساعت 30/18 شروع می شود و ورود برای همگان آزاد می باشد و جهت شرکت در مراسم قرآنی نیاز به هزینه ورودی ندارد.

وی ادامه داد: این مراسم قرآنی باشکوه از سوی موسسه قرآنی ذکر جمیل فارس و با همکاری مجموعه فرهنگی و تاریخی حافظیه و این اداره کل انجام می شود.

مسوول دارالقرآن کریم اظهار کرد: در حاشیه طرح با قرآن در رمضان هر روز نیز مسابقه قرآنی از مفاهیم قرآن کریم از سوی حسینیه شهدای کوی پیروزی به اجرا در خواهد آمد.

وی ادامه داد: این طرح نورانی و با شکوه به جهت تبیین جایگاه واقعی شاعر جهان آوازه شهرمان حافظ علیه الرحمه می باشد.

موسوی در پایان بیان کرد: با تصمیم شورای سیاستگذاری توسعه فعالیت های قرآنی در دستگاه های فرهنگی کشور، امسال طی چهارمین سال متوالی مسابقات قرآنی تسنیم اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/244244 
نام:
ایمیل:
* نظر: