شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۳۹:۱۸
کد خبر: ۵۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
مدیر کل سازمان تبلیغات استان فارس:
سایت بسیج طلاب فارس- مدیر کل سازمان تبلیغات استان فارس گفت: یکی از کارهای مهم سازمان تبلیغات دعوت و ساماندهی مبلغین دینی است.

به گزارش خبرنگار سایت بسیج طلاب در فارس حجت الاسلام سید ولی الله محمودی نژاد مدیرکل سازمان تبلیغات استان فارس در نشست خبری  که در سازمان تبلیفات استان برگزار شد گفت: اداره تبلیغات اسلامی یک نهاد دینی است از این رو باید تمام تلاش خود را برای برنامه های دینی و مذهبی استان به گار گیرد.

وی در ادامه افزود: کارشناسان دینی باید در بین مردم حضور داشته باشند تا مردم را از تکالیف دینی آگاه کنند و این کارشناسان دینی ما برخواسته از حوزه های علمیه هستند.

حجت الاسلام محمودی نژاد اظهار داشت: در سال گذشته حدود هفت هزار مبلغ دینی در سطح استان در مقاطع مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اجتماعی حضور داشته و به ارشاد و راهنمایی مردم پرداخته اند.

وی خاطرنشان کرد: در سال 94 حدود سه هزار مبلغ داشته ایم که حدود 20 درصد آن را مبلغین خواهر و بقیه را برادران تشکیل داده اند.

مدیر کل سازمان تبلیغات استان فارس تصریح داشت: حدود 700 مبلغ از قم وارد استان فارس شده اند.

وی ادامه داد: حدود 100 روحانی آشنا با تمام مسائل به صورت مستقر و طولانی مدت در روستاهای استان فارس حضور دارند.

حجت الاسلام محمودی نژاد یادآور شد: حدود 240 خانه عالم در استان فارس برای مبلغان ساخته شده است.

وی اذعان داشت: در سال 94 حدود 60 پایگاه در 60 نقطه استان شروع به کار خواند کرد.

مدیر کل سازمان تبلیغات استان فارس در پایان ابراز داشت: حدود 1500 دانش آموز تواندمند در 13 دبیرستان استان فارس داریم که دو دبیرستان در مرکز استان وجود دارد.
انتهای پیام /244244
نام:
ایمیل:
* نظر: