يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۰۴:۳۳
کد خبر: ۵۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
مدیر حوزه علی بن ابیطالب علامرودشت:
سایت بسیج طلاب فارس- حجت الاسلام رضایی با اشاره به این که هدف غرب نابودی حکومت اسلامی است گفت: غرب که درخواست بازدید از مراکز نظامی ما دارد می خواهد با این بازدید آرزوی دیرنیه خود که نابودی دین اسلام است را به حقیقت پیوند دهد.

حجت الاسلام حسن رضایی در گفت و گو با خبر نگار سایت بسیج طلاب در فارس گفت: توافق مطلوب این است که غرب با آنچه که دولت ما می خواهد موافقت کند نه این که غرب بخواهد معیارهای خود را به ما تحمیل کند تا ما از غرب اطاعت کنیم و توافق مطلوب توافقی است که به نفع هر دو گروه مذاکره کننده باشد نه این که فقط یک طرف از این مذاکرات نفع ببرد.

وی در ادامه افزود: مصلحت برای دولت ما این است که در این مذاکرات پیروز شود و پیروزی ما در این توافقات منوط به همان خطوط قرمزی که مقام معظم رهبری بیان فرموده اند که گروه مذاکره کننده در این مذاکرت باید براساس چه ملاک هایی پیش روند.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: از این رو اگر دولت ما در این توافقات در برابر غرب عقب نشینی کند این ضعف دولت ما را نشان می دهد که نتوانسته است در برابر غرب ایستادگی کند و حقوق مردم خود را استیفا کند.

وی خاطر نشان کرد: دولت آمریکا همیشه در همه عرصه ها فقط به دنبال منافع خودش است و هیچ گاه هم پایبند به گفته های خود نیست حال گروه مذاکره کننده ما باید در این مذاکرات طوری عمل کنند که مبادا بعد از توافقات غرب بخواهد با اضافه کردن بند هایی به توافقات تحریم های جدیدی را برای دولت ما در نظر گیرد.

مدیر حوزه علی بن ابیطالب علامرودشت اظهار داشت: پذیرش رژیم بازرسی غرب برای دولت ما از خطرات زیادی برخوردار است  به این دلیل که اگر ما چنین اجازه ای را به غرب دهیم ذلت خود را در برابر غرب نشان داده ایم و تمام اطلاعات نظامی خود را با دست خود در اختیار غرب قرار داده ایم که بعد از آن هر اتفاقی برای دولت ما رخ دهد از ناحیه خود ما صورت گرفته است.

وی بیان داشت: همان طور که هیچ دولتی چنین اجازه ای را به دولت دیگر نمی دهد تا ازمراکز نظامی آن ها بازدید کند حال ماچگونه این اجازه را به غرب دهیم تا آزادانه از مراکز نظامی ما بازدید و بررسی کند به این دلیل که مناطق نظامی هر کشوری جزء اسرار آن ها محسوب می شود که دادن چنین اجازه ای به غرب این است که مناطق نظامی خود را با دستان خود به غرب واگذار کرده ایم.

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: اگر ما به غرب اجازه دهیم تا از مراکز نظامی ما بازدید کند بعد از آن نباید از این که خطری دولت ما را تهدید کند هراسی داشته باشیم به این دلیل که علت این خطرات خود ما بوده ایم که به خواسته های غرب تن داده ایم.

وی افزود: این که غرب خواستار بازدید از مراکز نظامی ما است این نیست که از دست آوردهای ما دیدن کند بلکه می خواهد این مراکز را بررسی کند تا به اهداف خود که دولت ما را زیر سطه خود بکشاند دست پیداکند.

مدیر حوزه علی بن ابیطالب علامرودشت خاطر  نشان کرد: اگر ما به غرب این اجازه را بدهیم که با دانشمندان هسته ای ما گفت و گو داشته باشد ذلت را برای خود رقم زده ایم همان طور هم که مقام معظم رهبری فرمودند که من چنین اجازه ای را به غرب نمی دهم تا با فرزندان این مملکت که این دانش را به اینجا رسانده اند مصاحبه ای داشته باشند.

وی در پایان اظهار داشت: اگر گفت و گو با دانشمندان ما برای تبادل علمی باشد تا بتوانند با تبادل علمی پیشرفت های خود را در این زمینه بیشتر کنند و به دست آوردهای جدیدتری دست پیدا کنند اشکالی ندارد ولی هدف غرب این است که دانشمندان ما را شناسایی کند که با این اجازه ما دانشمندان خود را هم از نظر جانی و هم از نظر علمی در خطر قرار داده ایم.
انتهای پیام/244244
نام:
ایمیل:
* نظر: