آخرین اخبار
کد خبر: ۵۸۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه فیروزآباد تاکید کرد؛
شمشاد محبی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه فیروزآباد در نشست مشترک هیئت های مذهبی بانوان وبسیج خواهران تاکید کرد: تبلیغ احکام اسلام ،امر به معروف ونهی از منکر وجلوگیری از آسیب های اجتماعی در حوزه بانوان از اهم وظایف هیئت های مذهبی وبسیج خواهران است.

به گزارش تنویر، نشست مشترک هیئت های مذهبی بانوان وبسیج خواهران در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار شمشاد محبی فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد  در این گرد همایی مشترک ضمن تشکر از اداره تبلیغات اسلامی بر همکاری وهماهنگی هردو نهاد در راستای امر به معروف ونهی از منکر تاکید نمود.

وی اظهار داشت: هیئت های مذهبی مسئولیت سنگینی به عهده دارند تبلیغ احکام اسلام، امر به معروف ونهی از منکر وجلوگیری از آسیب های اجتماعی در حوزه بانوان از اهم  وظائف هیئت های مذهبی وبسیج خواهران می باشد.

حجت‌الاسلام حمزه عبدی رییس اداره تبلیغات اسلامی فیروزآباد نیز در این جلسه به تفصیل پیرامون فضائل وبرکات ماه مبارک رمضان پرداخت وگفت: ماه مبارک رمضان از ماهای پر برکت خداوند است وبهترین فرصت برای تقرب وایجاد ارتباط با خدا است.

وی تصریح نمود: هیئات مذهبی خواهران در جهت امر به معروف ونهی از منکر با استفاده ازمبلغین توانمند و فضای معنوی ماه رمضان تلاش کنند.

گفتنی است در این نشست بر امر حمایت هیئتهای مذهبی از مزدوجین کم درآمد وخرید جهریه ونیز همکاری وحمایت از بیمارستان فوق تخصصی سرطان جنوب کشورواقع در شیراز تاکید شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: