کد خبر: ۵۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
دل آشوب فرمانده حوزه مقاومت اشکنان خبر داد:
مهدی دل آشوب فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه اشکنان مهمترین برنامه های این حوزه مقاومت در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.
مهدی دل آشوب فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه اشکنان مهمترین برنامه های این حوزه مقاومت در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه اشکنان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، در گفتگو با سایت شباب حوزه مهمترین برنامه های اجرایی این حوزه مقاومت در ماه مبارک رمضان را تشریح نمود.
وی یکی از مهمترین برنامه های این حوزه مقاومت در ماه مبارک رمضان را برگزاری جشن روزه اولی ها دانست و افزود مراسم جشن روزه اولی ها با همکاری واحدهای بسیج دانش آموزی امیدان در ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج اشکنان یکی دیگر از برنامه های این حوزه را برگزاری همایش هم اندیشی فصلی نیمروزه هسته های امر به معروف برشمرد و افزود این همایش نیز با حضور هسته های امر به معروف پایگاههای مقاومت در ماه مبارک رمضان و در مهدیه اشکنان برگزار خواهد شد.
مهدی دل آشوب گفت به منظور تجلیل از رزمندگان و جانبازان بخش ، همایش رزمندگان دفاع مقدس بخش اشکنان نیز در ماه مبارک رمضان با حضور رزمندگان، جانبازان و آزادگان این بخش و با سخنرانی حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان برگزار خواهد شد.
وی در پایان برگزاری جلسه سرگروه های صالحین ، برگزاری کلاس آموزش قرآن و کلاس احکام و اخلاق را از سایر برنامه های این حوزه مقاومت در ماه مبارک رمضان دانست. 
نام:
ایمیل:
* نظر: