يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۵۷:۵۳
کد خبر: ۵۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹
مدیر حوزه امام حسن عسکری (ع)سپیدان:
سایت بسیج طلاب- حجت الاسلام بیات با اشاره به این که پذیرش رژیم بازرسی غرب برای ما نوعی ذلت است گفت: اگر ما بپذیریم که غرب آزادانه بخواهد از مراکز نظامی ما بازدید داشته باشد ذلت و خواری دولت خود را در برابر غرب و همه جهان نشان می دهیم.

حجت الاسلام حبیب بیات در گفت و گو با خبر نکار سایت بسیج طلاب در فارس گفت: پارامترها و شاخص های توافق مطلوب همان چیزی است که مقام معظم رهبری به آن تصریح کردند و آن را به عنوان خط قرمز بیان کردند که اگر ما به فرموده های مقام معظم رهبری عمل کنیم توافق مطلوب حاصل می شود.

وی خاطر نشان کرد: مردم مسلمان ایران در حکومت اسلامی خود که مقام معظم رهبری را دارا هستند که در زمان غیبت امام عصر(عج)تمام معیار هایش برای ما حجت شرعی است  بر ما واجب است  که با معیارهای مقم معظم رهبری که برای گروه مذاکره کننده هم خطوط قرمزی را بیان فرمودند عمل کنیم.

حجت الاسلام بیات ادامه داد: همانطور که جوانان ما و علمای ما قیام کردند تا عزت و کرامت مردم را حفظ کنند در حال حاضر هم حفظ این عزت در گرو این توافقات است که گروه مذاکره کننده باید این عزت را حفظ کنند تا پایدار بماند.

وی تصریح کرد: امام در اوایل انقلاب فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند کند ما باید در حال حاضر همان حرف امام را شعار خود بدانیم که مبادا غرب فکر کند ما از آن ها ترسی داریم که هر کاری را دوست دارد انجام دهد.

مدیر حوزه اما حسن عسکری (ع)سپیدان اظهار داشت: خود غرب می داند که مردم ایران مردمی هستند که از هیچ چیزی ترس ندارند و هر شرایطی را تا به امروز تحمل کرده اند و تحمل خواهند کرند و برای خاک و سرزمین خود ایستادگی کرده و هر کاری را انجام می دهند.

وی ادامه داد: آنچه که در توافقات لوزان گذشت و با گفته هایی که گروه مذاکره کننده ما می گویند همان چیزی باشد که با معیار های مقام معظم رهبری همخوانی داشته باشد ما می پذیریم ولی اگر با آنچه که غرب می گوید همخوانی داشته باشد ما در این زمینه پیرو مقام معظم رهبری هستیم.

حجت الاسلام بیات خاطر نشان کرد: پذیرش رژیم بازرسی های غرب برای ما نوعی ذلت را در پی خواهد داشت به این دلیل که غرب خود را کدخدای دهکده جهانی می داند و از این نام سوء استفاده می کند و بخواهد هر زمانی را که خواست وارد مملکت ما شود و برای مردم ایجاد رعب و وحشت کند.

وی در ادامه افزود: غرب که همیشه با ما در حال جنگ بوده و با دولت ما دشمنی داشته است حال می خواهد از را ه دوستی وارد شود و از مراکز نظامی ما بازدید داشته باشد و از وضعیت نظامی ما اطلاع پیدا کند تا آرزوی دیرینه خود که همان نابودی اسلام است را به حقیقت بپیوندد.

مدیر حوزه اما حسن عسکری (ع)سپیدان اظهار داشت: اگر دولت ما اجازه گفت و گو با دانشمندان هسته ای خود را به غرب دهد این است که ما ذخایر مملکت خود را با دستان خود در اختیار غرب قرار داده ایم که غرب هم می خواهد با گفت و گو با دانشمندان ما دخالت در حریم خصوصی ما کند تا با این کار خود اسرار هسته ای ما را که حاصل تلاش دانشمندان ما است را در اختیار خود قرار دهد.

وی در پایان تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند که چنین اجازه ای را به غرب نمی دهم تا با فرزندان این مملکت که این دانش را به اینجا رسانده اند گفت و گو کنند تا ما دانشمندان خود را هم از نظر جانی و هم از نظر علمی در خطر قرار د هیم.
انتهای پیام/244244
نام:
ایمیل:
* نظر: