يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۴۲:۵۴
کد خبر: ۵۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
مدیر حوزه امام مهدی(عج)نی ریز:
خبر گزاری رسا- حجت الاسلام شاهسونی با اشاره به این که توافقات سرنوشت دولت ما را رقم می زند گفت: توافقات باید طوری صورت گیرد که برای دولت ما یک نوع برد در تمام عرصه ها صورت گیرد که مبادا حقوق مردم از بین رود.

حجت الاسلام مصطفی شاهسونی مدیر حوزه امام مهدی(عج)نی ریز در گفت و گو با خبرنگار سایت بسیج طلاب در فارس، گفت: توافق مطلوب توافقی است که مقام معظم رهبری بیان فرمودند که عزت و آبروی مردم ایران حفظ شود که مبادا منافع و حقوق مردم ایران زیر پای قرار گیرد.

وی در ادامه ابراز داشت: توافق مطلوب همان طور که مقام معظم رهبری با اشاره به این که مبادا از خطوط قرمز عبور شود که این خطوط قرمز هم به طور صراحت برای مردم روشن کردند که شامل عزت،عابرو و آزادی مردم ایران است که باید این ها را حفظ کرد.

حجت الاسلام شاهسونی خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری خطاب به تیم مذاکره کننده فرمودند که تیم مذاکره کننده باید این را در نظر بگیرند که آینده فرزندان این مملکت در دستان آنان قرار دارد که باید در مذاکرات طوری عمل کنند که به صلاح این مردم باشد.

وی تصریح کرد: این بیانیه که قرارا است سرنوشت مردم ایران را مشخص کند تیم مذاکره کننده باید کارهای خود را که در این عرصه انجام می دهند برای مردم روشن کنند تا مردم بدانند که در این توافقت چه کارهایی صورت گرفته است.

مدیر حوزه امام مهدی(عج)نی ریزادامه داد: از این که ما بخواهیم در مورد این توافقات حرف قطعی را بزنیم برای ما مقدور نیست به این دلیل که تیم مذاکره کننده ما گزارش کاملی از کارهای انجام داده خود در اختیار مردم قرار نمی دهند.

وی بیان داشت: از کارهایی که تیم مذاکره کننده برای مردم و دولت روشن کرده اند این می باشد که دست آورد هسته ای را برای دولت به رسمیت شناخته اندکه این هم امتیاز بزرگی برای ما می باشد و این که ما در برابر غرب ایستادگی کرده و ترسی از غرب در هیچ زمینه ای نداریم.

حجت الاسلام شاهسونی با اشاره به پذیرش تیم بازرسی غرب اظهار داشت:  پذیرش رژیم بازرسی برای دولت ما این است که ما با دست خود اسرار نظامی خود را به دست غرب دهیم همانطور که پیامبر گرامی اسلام هم در زمان خود اسرار نظامی خود را از دشمنان خود مخفی نگه می داشتند حال چگونه ما اسرار نظامی خود را در اختیار غرب قرار دهیم.

وی ابراز داشت: از این رو اگر اسرار نظامی ما برای آن ها آشکار شود قدرت نظامی ما سست می شود و ما دیگر قادر به این که بخواهیم در برابر غرب ایستادگی کنیم را نداریم به این دلیل که تمام تجهیزات نظامی ما برای غرب روشن می شود.

مدیر حوزه امام مهدی(عج)نی ریز خاطر نشان کرد: اگر دولت ما اجازه بازدید از مراکز نظامی خود را به غرب دهد این است که پشتوانه امنیتی خود را در اختیار غرب قرار داده ایم واین که هر گونه خطری دولت ما را تهدید کند از ناحیه خود ما صورت گرفته است.

                                                                                                                                       

وی اظهار داشت:همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند که اجازه مصاحبه با دانشمندان هسته ای را نمی دهم به این دلیل که این یک نوع بازجویی است نه گفت و گو و این که فرزندان عزیز این ملت که این دانش را به اینجا رسانده اند را در اختیار غرب قرار دهند.

حجت الاسلام شاهسونی در پایان تصریح کرد: اگر ما این اجازه را به غرب دهیم نوعی ذلت را برای دولت خود رقم زده ایم و این که دانشمندان خود را به دست غرب سپرده ایم و این کار با به پایان رسیدن دست آوردهای هسته ای ما برابری می کند.
انتهای پیام /244244
نام:
ایمیل:
* نظر: