يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۳۴:۴۵
کد خبر: ۵۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
مدیر حوزه امام صادق(ع)نور آباد:
سایت بسیج طلاب فارس- حجت الاسلام هوشمندی با اشاره به این که توافقات نباید به ضرر مردم ایران تمام شود گفت:مردم ایران به دنبال توافقاتی هستند که مبادا به ضرر منافع ملی تمام شود بلکه خواهان توافقی هستند که در بردارنده عزت و احترام باشد.

حجت الاسلام مهدی هوشمند مدیر حوزه امام صادق(ع)نور آباد ممسنی در گفت وگو با خبرنگار سایت بسیج طلاب در استان فارس گفت:به این نکته اشراف داریم که می گویند مبنای این مذاکرات شفافیت بیشتر است ولی ما زمانی این را خواهیم پذیرفت که نوک پیکان این مذاکرات ملت ایران را از حق مسلم خود که همان پیشرفت در علم و فناوری است باز ندارد و روشن است که ملت ایران زیر بار چنین تفاهمی نخواهند رفت.

وی در ادامه افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودندبرای توافق خوب باید حقوق ملت و عزت ملی را مد نظر داشته باشند و توافقات را به مراحل بعدی نکشانند و تحریم ها را به صورت یکجا بردارند که این ها ازموارد یک توافق خوب و مطلوب است.

حجت الاسلام هوشمندی خاطر نشان کرد: یقینا مردم هم به دنبال توافقی هستند که به ضرر منافع ملی و زمینه ای را برای تحقیر خود و مملکت نداشته باشند که ملت ایران هم زیر بار زورگویی و زیاده خواهی های غرب نخواهند رفت و اگر این توافقات در بردارنده عزت و حفظ منافع دولت باشد مردم هم با این توافقات مخالفتی نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: این بیانیه که قرار است مبنای توافق نهایی صورت گیرد در صورتی برای دولت و  مردم ایران دارای فایده است که مردم در زمینه هایی را که پیشرفت جدی خود را نشان داده اند دارای حمایت باشند.

مدیر حوزه امام صادق(ع)نورآباد اضافه کرد: از کارهایی که تیم م ذاکره کننده برای دولت انجام داده اند این می باشد که توانسته اند به غرب بفهمانند که دست آوردهای هسته ای را که با تلاش به دست آورده اند را به رسمیت شناخته و ایستادگی خود را به غرب در تمام زمینه ها نشان داده اند.

وی اظهار داشت: ایران اگر اجازه بازدید به غرب را از مرکاز نظامی خود دهد بازنده این میدان خواهد بود به این دلیل که با این کار ریشه و قدرت نظامی خود را سست کرده و خطرهای زیادی ایران را تهدید می کند.

حجت الاسلام هوشمندی خاطر نشان کرد: این که غرب خواستار مذاکره با دانشمندان هسته ای ما می باشد این کار غرب مذاکره نیست بلکه به فرموده مقام معظم رهبری نوعی بازجویی است که از فرزندان این مملکت می کنند که آن ها را از هم نظر جانی و از نظر علمی مورد تهدید قرار می دهد.

وی در پایان تصریح کرد: مردم ایران این خاک و سرزمین را به راحتی به دست نیاورده اند که حالا غرب بخواهد به بهانه های مختلف خواستار دوستی با غرب شود که نهایت خواستار غرب که ما این سرزمین را به آن ها تحویل دهیم.
انتهای پیام/244244
نام:
ایمیل:
* نظر: