يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۵۳:۱۱
کد خبر: ۵۹۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
امام جمعه اقلید:
سایت بسیج طلاب فارس- امام جمعه اقلید گفت: از توافق مطلوب چند چیز عائد بر کشور ایران می شود که اولین از آن ها اتحاد، انسجام و وحدت است، همچنین مجموعه مردم و مدیران در راستای حمایت از مقام معظم رهبری قرار می گیرند و همه مردم در راستای راهنمایی های ایشان قرار می گیرند و احساس خوشبختی می کنند.

حجت الاسلام محمد صادق طالبی امام جمعه شهرستان اقلید در گفت و گو با خبرنگار سایت بسیج طلاب در فارس با اشاره به این که تاکید مقام معظم رهبری با پذیرش این متن، لغو تمام تحریم ها داشتن اند دو پیامد برای جمهوری اسلامی ایران دارد گفت:  اولین پیامدی که با پذیرش لغو تمام تحریم ها برای ملت  ایران به وجود می آید این است که عزت ملت و دولت ایران در این راستا حفظ می شود.

وی در ادامه با بیان این که لغو تحریم ها سبب پیشرفت ملت ایران می شود افزود:  دومین پیامد با پذیرش لغو تحریم ها این است که اگر تمام تحریم ها برداشته شود یک سری از فراز و نشیب هایی که از لحاظ اقتصادی در جامعه به وسیله تحریم ها به وجود آمده عادی و بالانس می شود.

حجت السلام طالبی با اشاره به این که تیم مذاکره کننده ما مدیون مقام معظم رهبری است اظهار داشت: ملت ما قدردان مجموعه تیم خدمت گذار که در این راستا تلاش خوبی داشته اند و در مجموع تیم دولت و ملت همه مدیون مقام معظم رهبری می شوند که در این رابطه لحظه به لحظه راهنمایی های لازم را فرا راه تیم مذاکره کننده قرار داده اند.

وی با بیان این که انصاف در حق ملت ایران رعایت نشده است تصریح داشت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند آژانس حداقل انصاف را در حق ملت ایران رعایت نکرده است، با وجود این که خودشان گفتند ما هیچ چیزی که نشان دهنده آن باشد که هسته ای ایران از چهار چوب آژانس خارج شده باشد ندیده ایم، و همچنین دوربین های آنان هم هیچ چیز مشکوکی ثبت نکرده اند.

امام جمعه اقلید با اشاره به این که ایران نیاز به شفاف سازی ندارد خاطرنشان کرد: فرمولی که کشور ایران در راستای کار خود در قضیه هسته ای دارد با وجود این که در اختیار 1+5 بوده یک مورد خلاف آژانس مشاهده نشده است، اما در عین حال آژانس رعایت عدالت را در قبال کشور ایران نکرده است و مرتب بر تبل آمریکا و اسرائیل می زند و می گویید ایران نیاز به شفاف سازی دارد.

وی با بیان این که ایران در مذاکرات صداقت را رعایت کرده است ادامه داد: اگر با فرامین مقام معظم رهبری در خصوص رعایت آن اصول و خط قرمزهای نظام، این را بر ملت ایران تحمیل کنند عزت ملت ایران زیر سوال می رود و زحمت و تلاش دانشمندان ما به طور کلی چه در هسته ای و چه در تسلیحاتی خدشه دار می شود این جا است که ما باید به حکم احساس تکلیف باید حقوق خود را حفظ کنیم.

حجت الاسلام طالبی با اشاره به این که مردم، دولت و قوه مقننه باید برای حل مشکلات دست در دست هم دهند خاطرنشان کرد: مردم، قوه مقننه و دولت یک وظیفه دارند  و اگر هر سه دست به دست هم بدهند کشور ایران در این راستا می تواند خیلی از مشکلات را حل کند بدون این که خدشه و آسیبی به سیستم امنیتی کشور وارد شود.

وی در پایان با بیان این که دولت باید با راهکار های مناسب اقتصاد مقاومتی را قوی تر کند ابراز داشت: مردم در مصرف باید دقت لازم را داشته باشند و دولت در این رابطه با کارشناسان خود راهکار فکری و درست بدهد و مجلس هم دولت و ملت را تقویت کند این یک مجموعه خیلی خوب و عالی می شود که می توانیم در همه مسائل به راحتی پیش برویم.
انتهای پیام/244244 
نام:
ایمیل:
* نظر: