يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۱۹:۴۲
کد خبر: ۵۹۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
مسئول بسیج کارمندان سپاه فجر استان فارس:
ادامه همکاری نهادها ودستگاه های استان منوط به انتخاب شایسته استاندار مردمی و ولایی از سوی دولت است و خواستار پرهیز دولت از انتصاب وامداران و وابستگان و حامیان قدرت ، ثروت و فتنه در پست های کلیدی و مدیریت ارشد استان شد.
سرهنگ دوم پاسدار محمود باقری ، مسئول بسیج کارمندان سپاه فجر استان فارس از دولت ومسئولین وزارت کشور خواستار انتخاب و انتصاب استاندار بومی ، انقلابی و ولایی شد.
ایشان با تاکید بر جایگاه والای سومین حرم اهل بیت و شرایط ویژه و استثنایی استان فارس در بین استانهای کشور ، از مسئولین کشور خواست تا در انتخاب استاندار فارس از روش آزمون و خطا پرهیز نمایند و با محوریت نمایندگی محترم ولی فقیه در استان و متناسب با شان مردم شهید پرور فارس ، استاندار را انتخاب نمایند.
ایشان همچنین ادامه همکاری نهادها ودستگاه های استان را منوط به انتخاب شایسته استاندار مردمی و ولایی از سوی دولت دانست و خواستار پرهیز دولت از انتصاب وامداران و وابستگان  و حامیان قدرت ، ثروت و فتنه در پست های  کلیدی و مدیریت ارشد استان شد.ایشان مجدداً تاکید کرد استان فارس جایگاه 15000 شهید ولایتمدار است و جولانگه اصحاب فتنه نیست و مسئولین بایستی متوجه این امر مهم باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: