آخرین اخبار
کد خبر: ۶۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: حضور میلیونی مردم در روز قدس نشان دهنده مخالفت با استکبار جهانی است و این خود می‌تواند گزینه روی میز تیم مذاکره کننده باشد.

عباس توانا، پیرامون مذاکرات هسته ای گفت: سابقه آژانس نشان داده است که مرجع خوبی برای راستی آزمایی نیست و قطعا مسئولین از این موضوع اطلاع دارند.

 

وی با اشاره به تحریم ها، بیان داشت: مسئولین نگاه درستی به حل مشکلات ندارند و فکر می کنند مشکلات کشور تنها با مذاکرات و رفع تحریم ها حل می‌شود در صورتی که مشکلات را می توان با حل ساختار خود تحریمی برطرف کرد.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با بیان اینکه در توافق نامه نباید از کلمات دو پهلو استفاده کرد، افزود: ایران در توافق های قبل نشان داد که به تعهدات خود پایبند است، درصورتی که طرف مذاکره کننده به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده است و دوپهلو بودن کلمات در متن توافق نامه زمینه ای فراهم می کند تا طرف غربی دلیلی برای عمل نکردن به تعهدات خود داشته باشد.

 

توانا با اشاره به صحبت عراقچی مبنی بر اینکه توافقنامه در ذیل قطع نامه شورای امنیت قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: این موضوع باعث سوء استفاده فضای رسانه ای می شود که مسئولین باید آن را کنترل کنند.

 

وی در ادامه گفت: استفاده از عنوان هایی همچون "ابعاد احتمالی نظامی" باعث نمی شود ما از خط قرمز های خود مبنی بر اجازه ندادن برای جاسوسی از مراکز نظامی کشور کوتاه بیاییم.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در پایان با اشاره به روز قدس، خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم در روز قدس نشان دهنده مخالفت با استکبار جهانی است و خود گزینه ای برای تیم مذاکره کننده است تا بتوانند از آن برای افزایش قدرت خود در مذاکرات استفاده کنند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: