کد خبر: ۶۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲
قدس نماد اتحاد دنیای اسلام است و شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تکلیف شرعی جوانان و جامعه ورزشی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس قدس نماد اتحاد مسلمانان و مهمترین مساله دنیای اسلام است که از امام راحل به یادگار مانده است. اسرائیل جنایتکار 70سال است که چون غده سرطانی در منطقه نفوذ کرده و بسیاری از جریان های انحرافی داعش، تکفیری ها و آل سعود با ریشه اسراییلی برای مبارزه با اسلام و مسلمانان را در منطقه سازماندهی می کند.
 جنایات آل سعود در یمن و داعش در عراق و سوریه برای فراموشی مساله قدس شریف از اذهان مردم جهان و حفظ اسرائیل و ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است.
 آمریکا، اسراییل و آل سعود به دنبال این هستند که جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کرده و منطقه امنی برای اسراییل به وجود آورند که خنثی سازی این توطئه شوم نیاز به هوشیاری مستمر و بیداری اسلامی دارد.
برهمین اساس جامعه ورزش وجوانان فارس اعم از پیشکسوتان ، قهرمانان ، داوران ، مربیان ، ورزشکاران ، هیاتهای ورزشی ، روسای ادارات ورزش وجوانان شهرستانها در سراسر استان پهناور فارس با تاسی از بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت و همگام با سایر اقشار جامعه با تمام وجود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس حضورچشمگیر خواهد داشت .
 وعده دیدار جامعه ورزش و جوانان و محل تجمع در شیراز ساعت 10:30 صبح روز جمعه مورخ 19/4/94 در محل چهار راه پانزده خرداد خواهد بود.
انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: