يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۰۸:۴۲
کد خبر: ۶۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
رییس مجمع جهانی اهلبیت:
سایت بسیج طلاب- رییس مجمع جهانی اهلبیت با اشاره به نشانه های نابودی اسرائیل گفت: طبق پیش بینی هایی که بر حسب روایت وجود دارد اسرائیل باید در دریا غرق شود.

به گزارش خبرنگار سایت بسیج طلاب در فارس آیت الله محمد حسن اختری رییس مجمع جهانی اهلبیت امروز در سخنرانی بعد از راهپیمایی روز قدس در حرم احمد بن موسی (شاهچراغ) گفت: این یک معجزه است که بعد از 37 سال در روز ماه مبارک رمضان مردم جمهوری اسلامی ایران این چنین سیل آسا برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان ها آمده اند.

وی در ادامه با اشاره به حضور گرم مردم در راهپیمایی روز قدس افزود: امروز در همه جای این کشور شاهد حضور وحدت بخش مردم بودیم و برای این حضور پرشورشان باید به آنان آفرین گفت که در راه پیمان با امام خودشان این حرکت را با شور و گرمی به پا داشتند.

آیت الله اختری اظهار داشت: مردم ایران با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به فریادهای کودکان مظلوم فلسطینی پاسخ دادند.

وی با بیان مروری به جنایات رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: اگر ما امروز شاهدیم که جنایت کاران تروریست در عراق، سوریه، یمن و بحرین جنایتی انجام می دهند همه این ها در امتداد سیاست اسلام است که انگلیس آن را بنا گذاشته است.

رییس مجمع جهانی اهل بیت تصریح داشت: جنایتی که در تاریخ اسلام برای بیرون راندن مسلمانان فلسطینی از کشور خودشان صورت گرفت با توطئه عربی و غربی بود، از این رو قبل از 37 سال یک رهبر خردمند به توطئه دشمنان اسلام آگاه بود از این رو نامگذاری قدس را بنا کردو با این کار توطئه دشمنان را نقشه بر آب کرد.

شکست در لبنان ننگ آور بود

وی با بیان این که شکست در لبنان برای اسرائیل ننگ آور بود یادآور شد: شکست در لبنان برای اسرائیل یک ننگ بزرگ و جبران ناپذیری بود از این رو اسرائیل در عرصه نظامی و سیاسی بسیار سست شده و این سست شدن از اثرات شکست در برابر حزب الله است همچنین مقاومت حزب الله علیه صهیونیست یک موفقیت بزرگ برای اسلام بود.

آیت الله اختری با اشاره به این که حرکت امام توانست مساله فلسطین را به یک مساله جهانی مبدل کند ابراز داشت: اگر ما می بینیم که دشمنان اسلام تروریست ها را مسلح می کنند و آل سعود یمن را به خاک و خون می کشد به خاطر بیداری اسلامی در منطقه است و مسلمانان حاظر نیستند که این چنین توطئه هایی را بپذیرند.

وی با اشاره به این که نزدیک به پنج سال است که حمایت های بین المللی دشمنان اسلام، مردم بحرین را می کشد اظهار کرد: اگر علمای کشور های اسلامی و عربی در مقابل اشغالگری های آل سعود در بحرین ایستادگی کرده بودند امروز آل سعود به خود جرات نمی داد مردم یمن را قتل عام کند.

رییس مجمع جهانی اهلبیت تصریح کرد: داعش و بقیه گروه های تروریستی دست پرورده آمریکا و اسرائیل هستند و همه ان ها برای حفظ اسرائیل می کوشند.

وی بیان کرد: اروز نشانه های نابودی اسرائیل آشکار شده است و طبق پیش بینی هایی که بر حسب روایت وجود دارد اسرائیل نابود خواهد شد، همچنین بسیاری از سیاستمداران غربی از چند سال پیش مطرح کردند که فلسطین جایگاه مناسبی برای اسرائیل نیست و اسرائیل باید جایگزین دیگری پیدا کند.

آیت الله اختری یادآور شد: صدر اعظم آلمان بیان کرده است که هدف ما حمایت از حفظ اسرائیل است همچنین دولت فرانسه به عنوان یک مزدور اسرائیل، سنگ اندازی میکند تا توافق ایران به نحوی که مقام معظم رهبری فرمودند صورت نپذیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این ندای حضرت علی (ع) است که یار مظلومان باشید و در برابر ستمگران ایستادگی کنید.       
انتهای پیام/244244  
نام:
ایمیل:
* نظر: