شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۵۱:۱۱
کد خبر: ۶۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
امام جمعه مهر
سایت بسیج طلاب- امام جمعه مهر با بیان این که روز قدس فلسطین را زنده کرد گفت: روز قدس یکی از روز های بسیار مهم برای تعیین سرنوشت قدس شریف است.

 

حجت الاسلام سید حنان حسینی امام جمعه شهرستان مهر در گفت و گو با خبرنگار سایت بسیج طلاب در فارس گفت:سال ها است كه منطقه خاورميانه با چند مشكل مهم و اساسي روبرو بوده و يكي از بحراني ترين مناطق   جهان به شمار مي آيد، مهم ترين و بارز ترين و اساسي ترين ريشه بحران خاورميانه مساله فلسطين و جنگ مداوم رژيم جعلي اسرائيل با مردم فلسطين و با برخي از كشورهاي همجوار فلسطين اشغالي است.

وی در ادامه افزود: امروز تدبیر و دور اندیشی امام خمینی (ره) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری نتیجه داده است و روز جهانی قدس، نماد بیداری جهان اسلام شده همچنین بیداری اسلامی، ملت‌های مسلمان را به سوی قیام عملی علیه رژیم صهیونیستی سوق داده است.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: روز قدس وسیله ای است برای هرچه بیشتر نشان دادن اتحاد مسلمانان برای مبارزه با ظلم و برای دفاع از مظلوم این روز بزرگ در ایران به عنوان یک یادگار از بنیان گزار روز قدس بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امواج خروشان بیداری اسلامی همچنان به صورت مستکبران سیلی می‌زند و دیکتاتورهای دست‌نشانده را یکی پس از دیگری از گردونه حکومت خارج می‌سازد از این رو ملت ایران باید به خواسته های امام راحل اظهار همبستکی کردن و اظهار انزجار از این رژیم صهیونیستی اهمیت بدهند.

امام جمعه مهر تصریح داشت: دشمن در صدد این بود که فلسطین فراموش شود و دشمن شدیدا می خواست که مردم دنیا فلسطین را فراموش کنند از این رو یکی از شاخصه های امام راحل احیاء فلسطین بود همچنین اعلام روز جهانی قدس وسیله ای شد که ملت فلسطین در دنیا دیده شوند.

وی در پایان بیان کرد: روز جهانی قدس از عوامل مهم تأثیرگذار در بیداری جهان اسلام بوده و برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن می‌تواند زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی گردد.
انتهای پیام /244244
نام:
ایمیل:
* نظر: