کد خبر: ۶۰۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
امام جمعه لامرد:
امام جمعه لامرد گفت: تمام تلاش آل سعود و رژیم صهیونیستی و مزدوران آنان این است که مسئله قدس و فلسطین محو شود که نباید از این مسئله غافل شویم.
حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی‌شهیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد اظهار داشت: تمام تلاش آل سعود  و رژیم صهیونیستی و مزدوران آنان این است که مسئله قدس و فلسطین محو شود که نباید از این مسئله غافل شویم.

 

وی ادامه داد: آمریکا فقط اسم حقوق بشر را  یدک می‌کشد و نوکری بیشتر برای اسرائیل نیست و درواقع از هر درنده‌ای درنده‌تر و از هر جانی، جاتی‌تر و وحشی‌تر است و امروز رژیم صهیونیستی، آمریکا و خاندان متجاوز آل سعود تمام امکانات خود را برای نابودی فلسطین و قدس به کار گرفته‌اند.

 

امام جمعه شهر لامرد با اشاره به ایستادگی و پایمردی ملت بزرگ و شجاع ایران در حماسه هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: این ملت در هشت سال جنگ تحمیلی که تمام دنیا علیه آن بود تسلیم زورگویی نشد و محال است که امروز نیز تسلیم دشمن شود و ما پرورش‌یافته مکتب امیرالمومنین (ع)، عاشورا و امام زمان (عج) هستیم

شهیدی افزود:ما در مذاکرات یا به نتیجه مطلوب می رسیم یا نه اما ممکن نیست که دشمن بخواهد به مراکز نظامی و اطلاعات دانشمندان این کشور دسترسی پیدا کند.

 

امام‌جمعه لامرد ادامه داد: ما رهبری شجاع، هوشمند، قاطع و حکیم داریم که به زیبایی تیم مذاکره‌کننده را هدایت می‌کند که  این گونه طرف‌های غربی  به ستوه آمدند و شجاعت، درک و دقت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را به‌خوبی می‌بینیم.

  خطیب جمعه لامرد در ادامه سخنان خود خطاب به جوانان با غیرت، و پدران و مادران لامردی متذکر شد: درگذشته بهترین پوشش متعلق به زنان لامرد بود و برای ما یک ارزش به‌حساب می‌آمد و نباید امروز یک دختر مانند عروسک بیرون بیاید.

 

هاشمی شهیدی اضافه کرد: باید در خانه لباس درست بپوشیم زیرا نباید بسیاری از نکات جلو کودکان علنی شود تا بچه ها برای آینده آلوده نشوند؛ باید مراقب باشیم که دشمن از هر دری وارد می‌شود و بهره‌برداری می‌کند تا دین مبین اسلام را از این مملکت جدا کند.

 امام جمعه شهر لامرد یکی از نشانه های اخلاص را دوری از حرامات دانست و اظهار داشت:اخلاص انسان با نماز انسان ظاهر می شود و اگر عبادت انسان برای خدا باشد اخلاص را خود به خود به همراه می آورد.

وی تصریح کرد: در شب‌های قدر لامرد 90 درصد از جمعیت را جوانان تشکیل می‌دادند و این موضوع یک افتخار و بسیار قابل‌تحسین است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: