دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۴۳:۴۲
کد خبر: ۶۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲
به مناسبت روز عفاف و حجاب:
به مناسبت گرامی داشت روز عفاف وحجاب از 3 بانوی هنرمند با حجاب برتر و فعال در عرصه هنر از سوی سازمان بسیج هنرمندان فارس و با همکاری بسیج جامعه زنان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، به مناسبت گرامی داشت روز عفاف وحجاب از سوی سازمان بسیج هنرمندان فارس و با حضور مسئول بسیج جامعه زنان از بانوان هنرمند با حجاب برتر و فعال در عرصه هنر تقدیر شد.

 

در این برنامه از خانم ها پروانه نجاتی، مرضیه مرادی و مریم شیدا با حضور خانم علیمحمدی، مسئول بسیج جامعه زنان

و بنت الهدی حدادی نژاد، نماینده بسیج هنرمندان فارس در کارگروه جامعه زنان و در منزل این هنرمندان تقدیر به عمل آمد.

 

علی محمدی با اشاره به الگو پذیری زنان ایرانی از حضرت زینب کبری(س) بیان داشت: عفاف وحجاب مسئله ای گذرا نیست که در یک زمان و مقطعی خاص به آن توجه شود بلکه امری ضروری است که باید نسبت به حساس بود وبرای آن برنامه ریزی کرد.

 

بنت الهدی حدادی نژاد، نماینده بسیج هنرمندان فارس در کارگروه بسیج جامعه زنان نیز دراین برنامه ابراز داشت: در اهمیت موضوع عفاف وحجاب همین بس که دشمن از طریق جنگ نرم و بسیار غیرمستقیم با هدف قرار دادن عفت وحجاب ایرانی به بنیان خانواده ها حمله کرده است.

 

حدادی نژاد در ادامه افزود: درآثار هنری بجامانده از اعصار قدیم و با مرور تمدن چندهزارساله ی ایرانی حجاب زن و مرد در ایران قابل رویت است و می توان به این نتیجه دست یافت که یک فرد باغیرت ایرانی که دین مبین اسلام را پذیرفته هرگز زیر بار فرهنگ بی فرهنگ برهنگی نمی رود.

 

در پایان از 3 بانوی هنرمند با حجاب برتر و فعال در عرصه هنر با اهدا لوح و به رسم یادبود تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

 

 تجلیل از بانوان هنرمند باحجاب برتر



تجلیل از بانوان هنرمند باحجاب برتر



تجلیل از بانوان هنرمند باحجاب برتر



تجلیل از بانوان هنرمند باحجاب برتر



تجلیل از بانوان هنرمند باحجاب برتر

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: